Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Младежките Ротаракт клубове организираха 6-та поредна кампания „Купи и дари“ в магазините на МЕТРО

МЕТРО Кеш енд Кери осигури за 6-ти пореден път възможност на младежките Ротаракт клубове, част от Ротари клубовете в България, да организират набирателна кампания за продукти в магазините София 1 и 2, Пловдив 1 и 2,Бургас и Велико Търново. Ротаракт клубовете реализират подобни кампании в пратньорство с МЕТРО от 2009 година. Този път те проведоха акцията си в периода 19 – 21 декември под надслов „Купи и дари“.  Този път кампанията им стана част от общата иницатива на МЕТРО „Сподели & Помогни“. Събраните продукти са предназначени за социални групи в риск.

Медиен партньор на кампанията бе фотографска агенция „БулФото“.

кампания „Купи и дари“