Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Хотел

В България има над 3000 обекта за настаняване като броят им е относително стабилен. Тенденцията у нас е за благоприятно развитие на еко, спа, селски и културен туризъм, ваканции извън активните сезони.

МЕТРО България е основен партньор на хотелиерския бизнес в страната като предлага всичко необходимо за професионалните си клиенти от този бранш под един покрив. МЕТРО предлага за тях оптимално атрактивни ценови и асортиментни предложения -- цялостно решение, включващо мебели, текстил, TV и аудио системи, офис техника, професионални кухненски уреди, посуда, декорация. Качествените хранителни продукти ще задоволят и най-изтънчения вкус на клиентите.


В главната роля: Закуската

Шеф Андрей Стоилов, главен готвач

Без съмнение закуската в хотела е сред услугите, които оказват най-голямо въздействие върху цялостния му образ и добро име. Важността й се потвърждава и от наскоро проведено проучване, от популярен интернет сайт, сред 1000 гости на различни хотели в целия свят. На първо място сред удобствата, които търсят пътуващите е закуска, включена в цената на нощувката. Следват я обстановката в ресторанта и наличието на интернет връзка.

Независимо дали става въпрос за бизнес или ваканционен хотел, добрата закуска изисква изобилие от продукти, безкомпромисно качество и много добро обслужване. Често това е единственото хранене на гостите в хотела и е важно то да остави добро впечатление у тях.

Съветът ми е да предоставите на гостите си запомняща се закуска. Бъдете креативни и изгответе менюто за това хранене около Вашите специфични умения, спецификите на района в който се намира хотелът, специалитети, поръчвани от популярни хора – можете сами да изготвите абсолютно уникална и неповторима концепция. Много фактори могат да допринесат за насладата на гостите Ви по време на закуска – приятна атмосфера в ресторанта, добра презентация на храната, хубав сервиз за хранене, декорация с цветя, свеж ненатрапчив аромат и не на последно място - приятен разговор с клиентите по неангажиращи теми.

Обърнете внимание и на гостите, които спазват хранителни диети – консултирайте се със специалисти по темата, за да можете да предложите адекватно меню. Бъдете отворени към новостите в готварството, разширете вашите кулинарни хоризонти като посещавате курсове по темата, ползвате специализирана литература или обменяте опит с други готвачи.

Бъдете особено прецизни със спазването на правилата за хигиена и и добрите практики. Те са създадени, за да предпазят Вашите гости от хранителни натравяния и и да Ви осигурят комфорт в работния процес.


Хигиената в хотела

Хигиената е здраве

Нивото на хигиената в хотела/заведението е главен фактор за удовлетвореността на туристите. Според последни проучвания, то е със същата важност за гостите, колкото и самите условия, които се предлагат. Поддържането на високо ниво на чистота е възможно само, ако използвате подходящи препарати за почистване и разполагате с добре подготвен персонал.

Хигиена в хотелската стая

Почистването е важно не само от гледна точка на хигиената, но и от гледна точка на безопасността, сигурността и спазването на законодателството. Една от основните причини гостите Ви да се завърнат отново е чистотата на хотелските стаи. Почистването на хотелската стая включва изхвърляне на отпадъците, събиране на нечистото спално бельо и кърпи, избърсване на праха от мебелите и осветителните тела, почистване на пода и банята.
*Свет: Използвайте кърпи с различни цветове за почистването на различни повърхности - така ще бъдете сигурни, че не почиствате ваната с кърпата за стъкла, освен това, не само спазвате определени хигиенни норми, но спестявате време и усилия.


Свежи оферти

hero-fish
Свежи оферти е инициатива, насочена изцяло към професионалистите от ХоРеКа бранша, за които пресните продукти са от особена важност за бизнеса. Специалната оферта предлага прецизно подбрани артикули от категориите плодове, зеленчуци, риба и месо.
Вижте ги тук

МЕТРО Академия

За своите професионални ХоРеКа клиенти МЕТРО построи и развива един уникален за българския пазар проект. Готвачи, винени и бариста специалисти, мениджъри от бранша придобиват и споделят знания и умения по време на класовете, провеждани в МЕТРО Академия. Голяма част от тях са специално разработени за нуждите на българските хотели.

МЕТРО е доказан партньор на ХоРеКа бизнеса, а МЕТРО Академия е стъпката, нужна за развитие и усъвършенстване на уменията на кадрите от бранша.
Повече за визията на проекта, екипа на академията, гост-обучаващите и семинарите, научете на нашия уеб сайт www.metro-akademia.bg

Знаете ли, че…

През 2014 г. 9,4 млн. чуждестранни туристи са посетили страната ни, което е с 2,4% повече в сравнение с 2013. След спада през 2009-та, през последните 5 години се наблюдава стабилен, макар и нисък темп на нарастване на чуждестранни туристи в България. Увеличава се дела на посещенията със служебна цел, като през 2014 те са с почти 19% повече спрямо предходната година. Най-много посетили България през 2014-та са от Румъния, въпреки че спрямо предходната година, те бележат спад от -1,8%. През последните години се наблюдава увеличение на броя на туристите от Турция и негативен тренд на тези от Русия. Като тенденция се забелязва, че както общите приходи от нощувки, така и приходите от чужденци нарастват през последните години.