Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Ресторант

По последни изследвания в България има над 6000 ресторанта. Въпреки прогнозата на Евромонитор за устойчив ръст на ресторантьорския бизнес в България, данните за 2013 година не бяха толкова оптимистични – повечето браншови организации отчитат спад в оборотите като обяснението се крие в  забраната за тютюнопушене в заведенията.

2014 г. се характеризира със стабилност в бранша спрямо предходната година и постоянен интерес от страна на крайните потребители. МЕТРО България е основен партньор на ресторантите у нас като предлага всичко, от което те имат нужда, под един покрив. Всеки  ресторант  – от малката механа, предлагаща  българска национална кухня с капацитет 30 места до гурме ресторанта с изтънчена френска кухня – всеки може да намери своите продукти в разфасовка удобна за работа и съхранение и цена, даваща възможност за добра печалба.

МЕТРО работи директно с националните производители и утвърдени доставчици и предлага добре селектирани български продукти с акцент върху важните за ресторантьорите свежи храни. С цел конкурентна ценова оферта всяка седмица към професионалистите се комуникира Свежа оферта, която включва основни продукти от ежедневния ресторантьорски лист с поръчки.

За оборудване на ресторантите МЕТРО  предлага цялостно решение,  включващо артикули за търговската зала, сервитьорски офис, кухненския блок, подготвителни помещения и складови пространства. Разнообразието на ценови нива и качествени характеристики дават възможност на всеки браншовик да избере необходимите артикули според заложения бюМЕТРО работи директно с националните производители и утвърдени доставчици и предлага добре селектирани български продукти с акцент върху важните за ресторантьорите свежи храни.
джет.За всички актуални предложения следете страницата нa МЕТРО.


Доверието на гостите Ви във Вашата кухня зависи не само от това колко добър е вкусът на храната, те също искат да се чувстват сигурни, че в кухнята се покриват всички хигиенни стандарти. Използването на лошо почистени кухненски уреди и повърхности е също толкова опасно, колкото и небрежното измиване на ръцете.  Спазвайки добра хигиена в кухнята, Вие осигурявате спокойствие, както за свойте клиенти, така и за себе си. Вашите служители са сред най - важните фактори за успех на Вашия хотел или ресторант, но в същото време те са и най - големите преносители на микроорганизми - директно или индиректно чрез докосване на други предмети. Основна роля за предотвратяване на замърсявания има честото и правилно измиване на ръцете. То включва използване на течен сапун, изплакване с вода, дезинфекция и подсушаване. Личната хигиена включва и всички останали предпазни мерки, предприети от служителите за защита на храните от замърсяване. За да се сведат до минимум рисковете в кухнята трябва да се разработят ясни правила и процедури за прилагане на добрите хигиенни практики, служителите трябва да бъдат обучени по подходящ начин и да са наясно със съществуващите рискове, в случай, че не спазват добра лична хигиена.


Свежи оферти

hero-fish
Свежи оферти е инициатива, насочена изцяло към професионалистите от ХоРеКа бранша, за които пресните продукти са от особена важност за бизнеса. Специалната оферта предлага прецизно подбрани артикули от категориите плодове, зеленчуци, риба и месо.
Вижте ги тук


МЕТРО Академия

За своите професионални ХоРеКа клиенти МЕТРО построи и развива един уникален за българския пазар проект. Готвачи, винени и бариста специалисти, мениджъри от бранша придобиват и споделят знания и умения по време на класовете, провеждани в МЕТРО Академия. Голяма част от тях са специално разработени за нуждите на българските хотели.

МЕТРО е доказан партньор на ХоРеКа бизнеса, а МЕТРО Академия е стъпката, нужна за развитие и усъвършенстване на уменията на кадрите от бранша.

Повече за визията на проекта, екипа на академията, гост-обучаващите и семинарите, научете на нашия уеб сайт www.metro-akademia.bg