Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Оператор център за контакт с клиенти

Краен срок за подаване на документи: 6 февруари 2018 г.


Ref No: 12 CCO 02

Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я постигнем, се нуждаем от мотивирани служители.

Приемете това предизвикателство и кандидатствайте за работа в нашия Център за контакт с клиенти в МЕТРО София 2 (бул. Сливница 182, 1331 София).

 

Оператор център за контакт с клиенти


Вашите задачи:

  • Приемане на входящи клиентски запитвания и извършване на изходящи обаждания в рамките на различни кампании
  • Пренасочване на специфичните запитвания към отговорните отдели
  • Въвеждане на промени по данните на клиента в системата
  • Извършване на онлайн регистрация на нови клиенти

Вашият профил:

  • Средно образование
  • Много добри комуникационни умения
  • Свободна работа с MS Office
  • Предишен опит в контактен център или работа с клиентски бази данни ще се считат за предимство

Ние ви предлагаме:

  • Възможност за кариерно развитие в голяма международна компания
  • Професионално обучение
  • Отлични условия на труд и добър социален пакет

Искате ли да кандидатствате?

Изпратете автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка на нашата електронна поща jobs@metro.bg  или на адрес: 1331 София бул. Европа №182, отдел „Персонал“.



Моля, посочете референтния номер: 12 CCO 02


Вашата кандидатура ще бъде разгледана конфиденциално.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Краен срок за подаване на документи: 6 февруари 2018 г.


                           ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ