Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Techstars METRO Accelerator ще въвежда иновациите и модерните технологии в хранителния и хотелиерски бизнес

Снимка: ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ, Капитал
Techstars METRO акселератор
  • Над 70 иновативни startup компании научиха как да се включат в състезанието за 10-те места, осигуряващи 3-месечно обучение в Берлин и финансиране от 120 000 евро за технологични разработки в сферата на хотелския и ресторантски бизнес от презентацията на Александър Зумдиек.
  • „Бихме искали да подкрепим своите клиенти от ХоРеКа сектора, не само с качествени и свежи продукти, но и с иновативни и технологични решения и идеи.“, казва Вероника Пунчева, Управляващ директор на МЕТРО Кеш енд Кери България.

„Благодаря ви за топлото посрещане в София – и още повече за чудото да видя над 70 представители на startup бизнеса да се съберат в понеделник, 9:30 часа сутринта!“, с това започна представянето на Techstars METRO Accelerator неговият директор Александър Зумдиек в споделеното пространство betahaus София.По време на двучасовата среща представителите на българските иновативни компании имаха възможност да научат подробности за първия глобален  акселератор за иновации в хранителния и хотелиерски бизнес и състезанието, в което startups от цял свят се изправят едни срещу друти, за да станат един от 10-те участници в 3-месечно обучение в Берлин и получат финансиранеот 120 000 евро в подкрепа на своите идеи.

До 3 август, на www.techstarsmetro.com,продължава онлайн кандидатстването на стартиращи компании, които биха искали да предложат свои иновативни приложения и технологични разработки, чрез които хотелиерският и ресторантьорски бизнес да работи по-ефективно, да управлява по-успешно ресурсите си и да предлага по-високо качество на своите клиенти.Разработките могат да предлагат решения за управление на хотели, ресторанти и кетъринг компании, възможности за управление на логистика, доставки и складови наличности, постъпване на поръчки и плащания, работа с клиентски бази данни,маркетингови и промоционални решения, b2b решения, по-широко приложение на дигитални и мобилни технологии в индустрията за гостоприемство.

ХоРеКа бизнесът е от голямо значение за развитието на туризма, който съставлява една значителна част от брутния вътрешен продукт на страната.“, каза по време на събитието Вероника Пунчева, Управляващ директор на МЕТРО Кеш енд Кери България. „Ние от МЕТРО бихме искали да видим българския туризъм и ХоРеКа бизнеса на едно много по-високо ниво от настоящото. Това би трябвало да е напълно възможно за страна с традиционно много добро качество на храната, с много слънце и с истински вкусни зеленчуци. Ето защо, ние, като партньор на ХоРеКа бизнеса, бихме искали да го подкрепим не само с качествени и свежи продукти, но и с иновативни и технологични решения и идеи. В глобален план МЕТРО отделя особено внимание на технологиите и иновациите. Това бе и причината да се роди идеята за партньорство и съвместен акселератор с Techstars – световният лидер в работата с иновативни startup компании.Нашето голямо желание е една от селектираните 10 идеи за акселератора, да бъде българска.“

Компаниите, които ще бъдат селектирани за участие в бизнес акселератора ще могат да се възползват от огромния потенциал на МЕТРО, който ще им осигури достъп до международната си клиентска база и до мрежата си от над 5 500 служители по продажби в целия свят. "Нашите клиенти са предприемачи, които искат да се възползват от развитието на иновациите. Ние разбираме техните нужди и бихме искали да ги подкрепим в усилията им да разширят своя бизнес. Ето защо е съвсем логично да предлагаме първата платформа, свързваща високотехнологични стартиращи фирми от цял свят стуристическия и ХоРеКа сектор ", каза Олаф Кох, председател на Управителния съвет на METRO AG при официалното откриване на Techstars METRO акселератора в Берлин на 27 април.

МЕТРО ще осигури на 10-те селектирани компании възможността да се възползват от информацията, с която разполагат неговите експерти в областта на бизнес управлението, поръчки, продажби, маркетинг, стратегическо планиране, финанси и комуникации. Партньорите от Techstars ще допринесат със своите международно признати и тествани менторски методи и практики и с общността си от 3 000 ментори,  инвеститори и опитни професионалисти от сферата на бизнес развитието. Дигиталната агенция R / GA ще предложи на 10-те избрани компании изключителната възможност да се възползват от познанието им в областта на брандстратегиите и услугите им по създаване на нови брандове.

"МЕТРО е един от най-големите европейски брандове, когато става дума за хотели, ресторанти и кетъринг и това ни амбицира да си сътрудничим с тях за развитието на нови решения за пазар, който наистина се нуждае от иновации. ", е мнението на Дейвид Коен, основател и управляващ партньор на Techstars." Възможностите за иновации чрез тази програма са наистина многобройни, особено на  място като Берлин, което се развива динамично от гледна точка на този тип бизнес.“

Изтеглете презентацията от събитието тук

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“