Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Онлайн магазинът 24open.bg предлага 5000 артикула с доставка в рамките на деня за цяла София

  • Доставките на хранителни продукти стават в същия ден, в хладилни камиони, които гарантират качеството на избраната от клиентите стока
  • Новият новия онлайн супермаркет развива бизнеса си с подкрепата на МЕТРО Кеш енд Кери, а сред продуктите, които предлага намират място собствените марки на най-големия български търговец на едро

 

От 25 март клиентите в София могат да пазаруват хранителни продукти онлайн от електронния супермаркет 24open.bg. „Предлагаме над  5000 артикула, сред които 2500 бързооборотни стоки, разделени в секции „гастроном”, „ бакалия” и „напитки“, които покриват почти всички основни хранителни категории!“, казва  Асен Витанов, управител на 24open.bg.

Електронният магазин се старае в кратки срокове да допълни асортимента с още по-голямо разнообразие от стоки, които да предлага през своя сайт. „През следващите месеци планираме да удвоим оферираните продукти, с което да конкурираме успешно традиционните магазини.“, казва Асен Витанов.

Освен основните хранителни категории, 24open.bg предлага голямо разнообразие от други артикули в секциите си „стоки за детето”,  „био” продукти, както и в разделите „ за дома”, „козметика”,  „спорт и развлечения”  и „за професионалисти”.

Новият новия онлайн супермаркет 24open.bg започва да развива бизнеса си с подкрепата на МЕТРО Кеш енд Кери, а сред продуктите, които предлага намират място собствените марки на най-големия български търговец на едро. „Разглеждаме съвместния си проект като форма на иновация и партньорство, което да допринесе за по-широкия онлайн достъп на потребителите до качествени стоки, в комбинация с добре оргаизирана система за доставки.“, коментираха от 24open.

Поръчки за обикновена доставка се приемат всеки ден, без ограничение през почивните дни, а доставките се извършват между 11:00 - 21:00 часа в удобен за клиентите часови диапазон на територията на град София. Поръчки направени до 17:00 часа се доставят в същия ден. Цената на доставката е 4,40 лв. при плащане с наложен платеж, като онлайн магазинът е свързан с Виртуален ПОС терминал на ДСК БАНК, а плащането може да бъде направено с карта от мобилно устройство при доставка. Съществува възможност за експресна доставка в работните дни, в срок от 1 ½ часа, а цената за услугата е 9,67 лв.

Продуктите за поръчките са подбират грижливо и са винаги в гарантирано отлично състояние.   Всички предлагани артикули се осигуряват от МЕТРО в деня на на доставката.Окомплектоването на поръчките става в същия ден, а МЕТРО гарантира за качеството на продуктите. Поръчките се превозват с хладилни  автомобили, за да се запазят свежестта и качеството на продуктите.

Предприемачите са убедени, че цените в техния онлайн магазин са по-конкурентни от  тези, които клиентите могат да намерят в търговската мрежа. „Решихме да създадем платформа, която да позволи автоматизиран обмен на данни  с надежден доставчик като МЕТРО, а в лицето на колегите от Алфа Електронни Системи и МЕТРО получихме желаната подкрепа.“, разказва Асен Витанов.  „Разработихме специална вътрешна система и мобилно приложение за поръчките, както и такива за асемблиране на пратките и документите, както и базирано на GPS транспортно маршрутно планиране. Изработването и тестовете на платформата ни отне около 2 години. Сега навлизаме в следващия етап – развитието и популяризирането на услугата.“

„Стореното до този момент, в комибнация с професионалния ни и енергичен екип, са гаранция за качествено обслужване, което нашите клиенти наистина заслужават.“, допълва Асен Витанов. Работата по проекта продължава с разработка и предлагане на франчайз решения за други градове, в търсене на подизпълнители за транспорт и асемблиране на пратките.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg

Людмил Каравасилев

Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“