Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО България се включва в първото издание на Sofia Restaurant Week

Sofia Restaurant week
  • Седмицата на ресторантите в София дава официален старт на събитията от програмата на МЕТРО „Ден на Предприемача – 11 октомври“.

 

От 12 до 17 септември ще продължи първото издание на Седмицата на ресторантите в София, което ще даде възможност на български и чуждестранни любители на хубавата кухня и автентични вкусове да се насладят на 3-степенно меню за 25 лева в 25 софийски ресторанта.

МЕТРО България е основен партньор в Sofia Restaurant Week като компания, свързана с културата на гостоприемството и предлагането на храна. „Мнозинството от ресторантите, участващи в Седмицата са наши клиенти. В България има около 20 000 заведения за хранене. От тях близо 6 000 са ресторанти, от които 90% са клиенти на МЕТРО.“, казва Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на компанията. „Организаторите са се постарали да подберат ресторанти с различна идентичност – традиционни български, източни и азиатски, европейски и други. Това допълнително демонстрира пъстротата на вкусовете и живота, които столицата предлага.“

МЕТРО България полага специални грижи за своите партньори от ХоРеКа (хотели, ресторанти, кетъринг) сектора. „Компанията следи световните тенденции в гастрономията и появата им на локално ниво, като се старае да осигури необходимия асортимент на българските ресторанти, според спецификата и нишата, в които те се позиционират.“, казва Радослав Стоянов, ръководител отдел ХоРеКа в МЕТРО Кеш енд Кери. „Може да се каже, че сме първите, които реагират на възникващото търсене, като внасяме продуктите, които представляват интерес за ресторантьори и готвачи, за новите рецепти в менюто на техните ресторанти.“

МЕТРО България предлага професионални решения и професионално организирани и предложени асортименти, както по отношение на качество, така и на опаковки и ценообразуване. Компанията е създала един от най-големите търговски екипи в страната, който наброява над 150 души. Нейните търговци обслужват повече от 10 000 клиенти и правят над 1000 клиентски посещения на ден. Професионалните клиенти на МЕТРО могат да избират сред 30 000 хранителни и нехранителни стоки „под един покрив“ в магазините на компанията или да получат заявените стоки с МЕТРО Доставки „до врата“.

Седмицата на ресторантите в София дава официален старт на събитията от програмата на МЕТРО „Ден на Предприемача – 11 октомври“. Празникът ще бъде честван едновременно във всички 25 държави, в които оперира МЕТРО Кеш енд Кери. МЕТРО планира да утвърди инициативата като ежегодно глобално събитие, което ще се провежда през всеки втори вторник от месец октомври, като израз на уважение и подкрепа на своите над 21 милиона клиенти от малкия и среден бизнес.

МЕТРО България ще сближи бизнес и клиенти още повече чрез старта на онлайн платформата www.den-na-predpriemacha.bg. На нея независимите предприемачи могат да предложат на клиентите си разнoобразни оферти, уникални продукти или услуги, разработени специално за 11 октомври.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg

Людмил Каравасилев

Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“