Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО Академия предлага специализиран курс „Обслужване на клиенти в търговска зала“ за сервитьори и ХоРеКа професионалисти


В рамките на 3 седмици и 120 часа курсистите ще получат професионално обучение като сервитьори, легитимен сертификат и познания, които ще им помогнат да намерят работа в хотелите и ресторантите на българските курорти.

В началото на месец май 2017 година кулинарната МЕТРО Академия дава възможност на бъдещи сервитьори и млади професионалисти от сферата на обслужването да получат  практически насочена квалификация, придружена с легитимен сертификат, който би им осигурил работа в морските или планинските курорти, навсякъде в страната. Курсът се нарича „Обслужване на клиенти в търговска зала“. Обучението ще продължи от 8 до 26 май и ще се води от Кирил Панайотов, консултант и инструктор с дългогодишен опит в ресторантьорския бизнес. Програмата на курса включва следните теми:


  • Обслужване на блок маса
  • Обслужване „А Ла Карт“
  • Обслужване „Кетъринг“
  • Обслужване „Рум сервиз“
  • Обслужване на протоколни събития
  • Основни  познания свързани с приготвянето и сервирането на напитки
  •  Основни познания свързани с предлагането и сервирането на вино


Обучението ще се провежда в делнични дни, по 8 часа на ден, в напълно оборудваната база на Академията в град София. Програмата от 120 часа включва 40 часа теория и 80 практика, а цената на курса е 550лв. МЕТРО Академия предоставя 10% отстъпка за корпоративни клиенти на МЕТРО и фирми, желаещи да запишат едновременно няколко свои служители.

След успешно завършване на обучението, курсистите ще бъдат подготвени за всеки тип обслужване в търговска зала и ще получат удостоверение за завършено професионално обучение по част от професия. МЕТРО ще подпомогне намирането на работа в хотели и ресторанти, с които си партнира.

Подготовката на участниците е поверена на Кирил Панайотов, който започва професионалното си развитие през 1998г. като готвач в 5-звездения Хотел „Замъка“ Хранков гр. София. След това заема различни длъжности в ресторантите на Кемпински Хотел Зографски, FPI Hotels and Resorts. Той е мениджър „Храни и напитки“ в хотелите “Грийнвил” и “Арена Ди Сердика”.

През последните години Кирил Панайотов провежда множество обучения и консултации в най-големите 4 и 5 звездни хотели в София, Банско и Пампорово. От 2016 г. той е част от екипа на „Адванст Проджект Консултинг“, където работи като консултант и инструктор „Храни и Напитки“.

МЕТРО Академия е мястото, където по-често можете да срещнете популярни готвачи като Андре Токев, отколкото на телевизионния екран. В модерно обзаведената кухня на ХоРеКа центъра ежемесечно преминават през различни обучения и програми десетски професионални готвачи, любители кулинари и служители на фирми и компании, клиенти или партньори на МЕТРО България. Създадена през 2012 година академията на МЕТРО Кеш енд Кери България е със статут на лицензиран Център за професионално обучение. Базата на Академията се използва за провеждане на висококачествени професионални обучения за придобиване на квалификация по професия или по част от професия в областта на туризма и услугите.

„Основната ни цел е близкият контакт и взаимна подкрепа с ХоРеКа бизнеса в България, на който МЕТРО е основен доставчик и партньор. Водени от тази идея и осъзнавайки основния проблем в ХоРеКа сектора - липсата на добре обучени и квалифицирани кадри, ние превърнахме разрешаването на този проблем в наша мисия.“, казва Радослав Стоянов, ръководител на МЕТРО Академия. „ За да осъществим тази мисия, непрекъснато изучаваме, изследваме добрите световни практики и ги адаптираме към нуждите и спецификите на българската икономика и туристически пазар.“

За повече информация можете да се обръщате директно към МЕТРО Академия на телефони: +359 2 9762 498  +359 887 58 58 86 или електронен адрес: Office.academy@metro.bg.


Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg

Людмил Каравасилев

Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“ 




МЕТРО Академия предлага специализиран курс „Обслужване на клиенти в търговска зала“ за сервитьори и ХоРеКа професионалисти