Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО България даде официален старт на обновения си бирен отдел

МЕТРО България даде официален старт на обновения си бирен отдел
  • Над 400 вида бира от 22 държави представи компанията преди старта на Световното първенство по футбол
  • МЕТРО посреща нарастващия интерес на българските бирени почитатели с 30 български и 60 крафт бири от чуждестранни пивоварни

 

МЕТРО България даде официален старт на обновения си бирен отдел в МЕТРО София с сортимент, включващ над 400 вида бира. Голямо внимание е отделено на по-малките и независими български и чуждестранни крафт пивоварни. Идеята на компанията е да събере най-добрите български крафт бири от различни стилове на едно място. МЕТРО вече предлага 30 вида български крафт бири и около 60 вида крафт бири на най-добрите пивоварни в света. Компанията ги доставя от 22 страни, като основните държави, от които внася, са Германия, Великобритания, Белгия, Холандия и Чехия. 

Стартът на бирения отдел бе даден със специално събитие, на което Диана Бонева, директор “Снабдяване”, Георги Илиев, директор “Продажби” на компанията, и Веселин Лазаров, бирен специалист, представиха новото в асортимента на МЕТРО. Присъстващите имаха възможността да дегустират интересни крафт бири и  да научат повече за новите предложения на компанията. Шеф Юри Велев от кулинарната МЕТРО Академия също допринесе за доброто настроение по време на събитието с прясно изпечени барбекю предложения. Веселин Лазаров  и Димитър Пенев, старши треньор на българските национали от 1994 г., представиха и „Идеалната бирена 11-торка на МЕТРО за Световното първенство по футбол в Русия“. Тя включва Bernard Svetly Lezak, Fuller’s London Pride, Omnipolo Arzachel India Pale Ale, Brewski Conan, Dogma Hoptopod, Шипка, Paulaner, Aventinus Eisbock, De Molen Vuur & Vlam, Opasen Char IPA и Budweiser.

Как се развива пазарът на пиво и какви са интересите на българските потребители? „Традиционно до момента в България се пият през лятото предимно по светли бири, а през зимата тъмни. Мисля, че през последните няколко години има някакъв опит да се разчупи тази нагласа.“, казва Веселин Лазаров, бирен специалист в МЕТРО. „Понастоящем бизнесът с крафт бира е един от най-бързорастящите пивоварни сектори в света. Крафт пивото все повече се развива в България през последните няколко години. Появиха се много и различни видове марки. То контрастира с масовия вкус на пазара, а потребителите намират в него много по-широка гама от вкусове, аромати, а също така разнообразие в цвят, плътност и алкохолно съдържание“, сподели Веселин Лазаров.

Обновеният асортимент на МЕТРО България включва както традиционни, така и по-интересни предложения. Освен стандартно присъстващите марки като Radeberger, Schofferhofer (Германия), Bernard (Чехия) и Estrella (Испания), могат да бъдат намерени и по-емблематични представители на белгийските бири, като Orval, Duvel, Mortgage, Westmalle. От британските предложения по-интригуващи са небезизвестните O’Hara и St. Peters. Досегашният асортимент на Fullers, Wychwood и Ringwood също е обновен.

Още нови предложения ще има и за ценителите на по-нетрадиционни стилове. МЕТРО България ще предлага пушена бира от района на Бамберг, Германия – Schlenkerla Rauchbier, Eisbock на Schneider Aventinus Eisbock, пушена бира и от българската пивовaрна Хилс, както и белгийски Ламбици със спонтанна ферментанция от диви дрожди.

За начало МЕТРО България стартира с около 60 вида бири от някои от най добрите „занаятчийски“ пивоварни  в света - De Molen, Pohjala, Mikkeller, Omnipollo, Dogma, Anchor, Crew Republic, Brewfist, BREWSKI. Българските крафт бири са около 30 вида на 9 бранда - Хилс, Блек Пайн, Гларус, Бял Щърк, Ромбус, Айляк, Ах, Mad Panda и Beer Bastards. От юни се очакват още нови предложения за привържениците на крафт бири.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“