Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО България ще вземе участие на престижното Изложение за лозарство и винарство – ВИНАРИЯ 2018

  • ВИНАРИЯ 2018 ще се проведе в Международен панаир Пловдив от 21 до 25 февруари.

  • МЕТРО България ще представи 17 марки собствен внос, включително и "La Sastreria" – „МЕТРО  вино на годината 2018“

  • Винени специалисти от всички 11 магазина на МЕТРО България ще представят изключителните МЕТРО вина.

 

„Ще представим 17 изключителни марки МЕТРО, включително и "La Sastreria" - МЕТРО вино на годината 2018.“, сподели Георги Върбанов, сомелиер в МЕТРО България. Всички вина La Sastreria са създадени от сорта Гарнача, характерен за региона на Каринея в провинция Арагон, в резултат на партньорство между МЕТРО и испанската винарна Bodegas Añadas. Всяко едно вино е в различен стил, подчертаващ особеностите на тероара откъдето идва гроздето и характера на технолога. МЕТРО България ще представи още ексклузивен внос вина и от Австрия, Франция, Италия, Нова Зеландия и Чили. Някой от вината, които ще бъдат представени са Zweigelt Pure, Zweigelt Rose Pure, Fernway, Conte Di Campiano Nero D’avola Syrah, Cavanza, както и асортимент на Маренон, Франция.  Предложенията са насочени предимно към ХоРеКа сектора и са прекрасно решение за новия сезон Пролет – Лято. Винени специалисти от всички 11 магазина в България ще присъстват на изложението и ще консултират посетителите.

Съвместно с вино, МЕТРО България ще представи и асортимент от БИО продукти. На Био щанда ще присъстват 17 артикула, от Био маслини до Био шоколад. През 2017 МЕТРО България обособи собствен БИО сектор във всички 11 магазина и предлага разнообразен асортимент от над 1 500 хранителни и нехранителни 100% биосертифицирани продукта – храни и напитки, препарати, козметика и стоки за дома.

МЕТРО България даде старт на обновените си Винени отдели и нов асортимент през 2017. Обогатения винен асортимент включва 1100 вина от 66 български и 200 чуждестранни винарни. Освен с големи винарни от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания, МЕТРО работи и с малки бутикови винарни, което всъщност е помощта, оказвана от МЕТРО на малките производители. Асортиментът от Стар свят, Нов свят и България предлага изключителни предложения от по-малко известни региони, отличаващи се с отлични качества.

ВИНАРИЯ е международна изложба за лозарство и винарство която е основана през 1993. Изложението е лидер сред деловите форуми за бранша не само в България, а и в Югоизточна Европа. Представя  колекциите на винарски изби и начини за атрактивно предлагане на продуктите. През 2017 година изложителите са били 148 от 18 държави и над 45 000 души от 10 страни са посетили ВИНАРИЯ.

По време на ВИНАРИЯ 2018 се провежда и Международна селскостопанска изложба АГРА. МЕТРО България ще вземе участие и в АГРА 2018, като ще представи съвместната си работа с малки и средни земеделски производители по проекта „Отгледано с грижа в България“. В момента МЕТРО търси партньори за програма „Розово бъдеще за розовия домат“. Програмата ще предложи на земеделските производители партньорство в реализацията на розови домати в България и чужбина, и съдействие за подобряване на земеделските практики.

 

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“