Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Архив 2019

18 май 2019 г.
МЕТРО България изтегля от продажба куркума Биосет след сигнал на БАБХ
МЕТРО Кеш енд Кери България приканва своите клиенти, закупили 5 g и 200 g Куркума на прах на производител „Биосет“ ООД, с партиден номер L 1048, да последват препоръката на Българска Агенция по Безопасност на Храните (БАБХ), като не консумират продуктите...
продължава

 

23 април 2019 г.
Промяна в награда на МЕТРО
Във връзка с усложнената ситуация в Шри Ланка, МЕТРО България ще предостави възможност на победителя в играта „20 г. МЕТРО в България“ с награда за м. април „Пътешествие за двама до Шри Ланка“, да избере друга дестинация...
продължава

 

16 април 2019 г.
Собственикът на сладкарница „Каспър“ в софийския квартал Младост 1 спечели апартамент от МЕТРО
Драгни Драгнев – собственик на кафе-сладкарница „Каспър“ и малък магазин в софийския квартал Младост 1, е клиентът на МЕТРО спечелил първата голямата награда на компанията – апартамент в комплекс Голдън Хермес в курорта Слънчев бряг, от играта „20-години МЕТРО в България“...
продължава

 

04 април 2019 г.
METRO и Mastercard с кампания за безценно изживяване
Картодържателите на Mastercard имат шанса да спечелят единствено по рода си приключение на червения килим на кинофестивала в Кан, ако през април пазаруват в METRO...
продължава

 

20 март 2019 г.
20 години МЕТРО България
МЕТРО България отбеляза 20 годишния си юбилей с голямо събитие за над 1000 гости, с изпълнения на Фондацията, Теодоси Спасов и 100 каба гайди...
продължава

 

20 февруари 2019 г.
МЕТРО със сертификат "Top Employer Bulgaria 2019"
МЕТРО България получи официална сертификация за „Най-добър работодател за България“ за втора поредна година. Отличието "Top Employer Bulgaria 2019" се дава на компанията от Top Employers Institute за изключителната й политика...
продължава

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.:   +359 887 822 551,

E-mail:    lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев
 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“