Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Толкова много предпазни мерки на едно място

На линия за теб и твоя бизнес

Важни съобщения

За вашата безопасност в магазини МЕТРО не се допускат лица с температура над 37.5°C.
Всичките ни магазини са оборудвани с термокамери и следят за температурата на клиентите.
За осигуряване на вашето спокойно пазаруване, в магазина не се допускат клиенти с температура над 37.5°C.
На всеки клиент, засечен с температура над 37.5°C, ще предоставим ваучер на стойност 10 лв. за бъдещо пазаруване.


Уважаеми клиенти,
Във връзка с последните приети мерки срещу COVID-19, в часовия диапазон от 8:30 до 10:30 ч. в магазина ще се допускат само лица на възраст на и над 65 г.
Благодарим за разбирането!


Внедрявайки иновативни технологии, ние се фокусираме върху удобството и сигурността при пазаруването на нашите клиенти.

Какво прави МЕТРО сигурно място за пазаруване?

  • Безплатни маски и ръкавици, в случай че сте забравили вашите.
  • Безконтактни термометри за допълнителен контрол на здравето на служители и клиенти.
  • Термокамери на входа за бързо и точно отчитане на телесната температура.
  • Автоматична система за контрол на трафика в магазините, за да ви гарантираме достатъчно лично пространство и да избегнем струпвания на хора.
  • Повече диспенсъри с дезинфектант на всички ключови зони, включително и на изхода.
  • Сертификация за COVID-19 безопасна среда и хигиена - международно признат сертификат за анти COVID мерки при 4-степенен контрол на безопасността от Bureau Veritas.
  • Екстра работно време на магазините, за да бъде пазаруването ви максимално комфортно и безопасно.
  • PCR тестване на служителите, за да гарантираме и тяхната, и вашата безопасност.

 

Толкова много предпазни мерки на едно място за още по-сигурно пазаруване.
МЕТРО. Имаме го. Със сигурност.


940x239

Важно за бизнеса

Пандемията от коронавирус има силен ефект върху цялото общество, но едни от най-силно повлияните сфери на бизнеса са ресторантьорството и туризмът. Като партньор на професионалисти основно от този бизнес, ето някои препоръки от нас:

•    Вземете всички необходими мерки за предпазване на клиентите и служителите си – осигурете лични предпазни средства на всички служители, избягвайте струпването на хора, реорганизирайте работата така, че да се спазва по-голяма дистанция между тях и т.н. Почиствайте и дезинфекцирайте редовно всички зони, санитарни помещения, контактни точки и повърхности. Насочете се към безкешово разплащане.

•    Обмислете варианти как да реорганизирате работата в условията на пандемията - ако имате ресторант, помислете за преминаване към доставки и адаптирайте менюто си. Дали сами да организирате доставката или да се обърнете към посредник, в кои райони ще оперирате, без да компрометирате предлаганото качество до момента, разполагате ли с еднократна посуда за доставки, как ще обезопасите храната и служителите си – всички тези са важни въпроси, които не бива да отлагате.

Ако организирате събития, помислете дали не можете да ги проведете онлайн – под формата лайв видео в социалните мрежи или пък на уебинар, зависи от самото събитие.

•    Уведомявайте клиентите си проактивно и своевременно за всякакви промени, свързани с работата на обектите ви – работно време, промяна на начина на работа, както и за мерките, които сте предприели. Използвайте уебсайта си, социалните мрежи, локациите в Google My Business, нюзлетър, директни съобщения – всякакви канали, за които имате разрешение за контакт с клиентите си. Много е важно те да разберат как продължавате да работите и че сте взели предвид всички официални препоръки за безопасност и хигиена.

•    Преразгледайте маркетинговия план и комуникацията си за следващите месеци – възможно е да има неподходящи за ситуацията промоционални активности, които ще трябва да отложите. В такива ситуации на първо място сме хора и тонът на всеки бранд, независимо колко голям е той, е редно да е съобразен с това. Това е времето, в което клиентите ви имат много въпроси и всички те са от първостепенна важност за тях, впрочем и за вас, за да не ги изгубите. Направете си файл с най-често задаваните въпроси, имайте готовност да реагирате по всяко време, заложите на ясна и прозрачна комуникация с клиентите си, особено при въпроси за поръчки, доставки, забавяне – не създавайте нереалистични очаквания. Клиентите трябва да са сигурни, че могат да разчитат на вас.

•    Помислете и за след това – как ще продължите, когато всичко това приключи. Бъдете гъвкави и имайте готовност да се върнете „в играта“, защото хората с нетърпение чакат да се върнат към обичайния си начин на живот. Помислете за бъдещите си маркетингови активности. Сега е моментът да направите освежаване на мястото, всички онези видеа и снимки или друго интересно съдържание, за което все не ви остава време. Защото хората са онлайн и имат възможност и нагласа да го видят. Особено важно за хотелите би било да се насочат усилията си към промоционални предложения за следващите месеци с опция за резервация сега и отложено плащане. Това създава успокоение и положителна нагласа в клиента за бъдещето.

•    Информирайте се редовно за всички новости, наредби и закони, които засягат бизнеса ви.

Ето някои официални източници:

Единен информационен портал за COVID-19
Световна здравна организация
Министерство на здравeопазването
Министерство на икономиката
Министерство на труда и социалната политика
Българска банка за развитие
Министерство на вътрешните работи
Министерски съвет
Народно събрание на РБ
Държавен вестник

•    Една от възможностите, предоставена от държавата, е кандидатстването за подкрепа по схемата „60/40“.
Каква е нормативната уредба? Кой и как може да кандидатства за държавна подкрепа? Какъв е размерът на компенсацията и как се изплаща? Каква е процедурата и какви са документите, които трябва да бъдат подготвени?
Отговор на тези въпроси можете да намерите в документа, подготвен от екипа на Правна дирекция на МЕТРО.

Как да кандидатствате за държавна помощ по схемата "60/40"
   
И не забравяйте, че можете да разчитате на нас – със стокови наличности, доставки, гъвкави възможности за разплащане или съдействие от нашите клиентски мениджъри.

Вижте още:

Мерки в защита срещу COVID-19

Актуално работно време на магазини МЕТРО

HoReCa: Наръчник с добрите практики за възстановяване от COVID-19 кризата

Свържете се с нас