Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО предоставя на свои клиенти - юридически лица, възможност за отложено плащане на стоките до определен от МЕТРО кредитен лимит. Кредитният лимит е целеви, може да се използва само за закупуване на стоки от МЕТРО България.

МЕТРО Флекс се използва във всички търговски обекти на МЕТРО на територията на страната в рамките на утвърденото им работно време.

Характеристики на МЕТРО Флекс кредит

Със своите характеристики МЕТРО Флекс ви дава удобство да пазарувате в магазините на МЕТРО по-лесно от преди:

  • Кредитен продукт с лимит, съобразен с вашите нужди.
  • Метро Флекс може да се използва и при покупка чрез доставка до вашия обект. При пазаруване с МЕТРО Флекс не се дължи лихва.
  • Период на плащане от максимум 14 дни.
  • Не се изисква обезпечение.
  • Заплащане чрез директен дебит, осъществяван два пъти в месеца от сметка, предварително посочена от клиента.
  • Възможност за заплащане и чрез банков превод или на гише в банковите офиси на УниКредит Булбанк в МЕТРО.
  • Годишна такса от 50 лв. за административно обслужване, която се начислява в началото на периода след сключване на договор.
  • Улеснена процедура за кандидатстване.
  • Важи за всички стоки, предлагани в магазините на МЕТРО.
  • Без никакви скрити допълнителни такси или лихви.

Валута:

МЕТРО Флекс се предлага само на юридически лица, регистрирани в България и работи в Български лева (BGN).

Как да пазарувате с МЕТРО Флекс?

  • За да пазарувате с МЕТРО Флекс, е необходимо единствено да разполагате с вашата клиентска карта с холограма и да я предоставите на касата при маркиране на покупките.
  • Възможно е МЕТРО Флекс да се активира допълнително и за 5 ваши служители, които имат клиентски карти на името на вашата фирма. Тогава те ще могат да пазаруват от свободния кредитен лимит по вашия МЕТРО Флекс.

Как да плащате с МЕТРО Флекс?

МЕТРО Флекс ви позволява да пазарувате в магазините на МЕТРО, без да носите пари в брой. Заплащането се осъществява чрез директен дебит от вашата банкова сметка два пъти месечно – на всяко 14-то и 27-мо число.

При сключване на договор за МЕТРО Флекс е необходимо да предоставите подписано и подпечатано от вашата банка съгласие за директен дебит за размера на разрешения от МЕТРО кредитен лимит.

Директен дебит се осъществява на:

  • 14-ти за всички фактури, издадени от 27-мо число на предходния месец до 13-то число включително на текущия месец.
  • 27-ми за всички фактури, издадени от 14-то число на текущия месец до 26-то число включително на текущия месец.
  • При желание от клиента е възможно погасяване на задълженията чрез банков превод по сметката на МЕТРО или чрез внасяне на суми на гише в банковите офиси на УниКредит Булбанк в магазините на МЕТРО.
 

Как да кандидатствате за МЕТРО Флекс?

За да кандидатствате за МЕТРО Флекс, е необходимо да сте клиент на МЕТРО и да заявите вашето желание да ползвате услугата.

Потърсете нашите МЕТРО кредитни консултанти в магазините:

София, Благоевград
02 9762152, имейл:flex.sofia1@metro.bg

Пловдив, Велико Търново, Стара Загора и Плевен
032 605 152, имейл: flex.plovdiv1@metro.bg

Бургас, Варна, Русе и Слънчев бряг
056 857 152, имейл: flex.bourgas@metro.bg

 

 

Кредитните консултанти са на ваше разположение всеки работен ден между 9.00 ч. и 17.00 ч.

Необходимо е да информирате колегите за името на фирмата ви и нейния ЕИК (БУЛСТАТ) номер, а ние ще предложим кредитен лимит, който да подхожда на Вашите индивидуални нужди.

Ако сте одобрен за ползване на продукта, се подписва договор и се залепя холограмен стикер на вашата МЕТРО карта.

За допълнителна информация може да се свържете с нашия Център за контакт с клиенти на тел.0700 100 71 или чрез имейл:info@metro.bg.

Обратно към всички услуги