За да участваш, е необходимо да имаш мобилното приложение METRO Companion на телефона си, а в него - дигитална МЕТРО карта.
Ако вече имаш инсталирано приложението METRO Companion и дигитална клиентска карта:
- Вземи номера на картата си от екрана с баркода ѝ. Имай предвид, че той е различен от номера, отпечатан върху пластиката, в случай че притежаваш и физическа МЕТРО карта.
- Потърси банера за кампанията на началния екран на METRO Companion и натисни бутона "Включи се" или използвай формата за участие по-долу.
- Регистрирай се за участие в кампанията през формата.
Все още нямаш METRO Companion? Няма проблем, ето какво трябва да направиш, за да участваш:
- Свали приложението METRO Companion
Виж повече за него тук.
- Направи си дигитален МЕТРО профил
Регистрирай се с твоя имейл и попълни необходимите данни. Виж повече за клиентската МЕТРО карта тук.
- Вземи номера на дигиталната си METRO карта
След като си се регистрирал в METRO Companion, можеш:
- да дигитализираш вече издадена физическа МЕТРО карта (пластика), като я добавиш в дигиталния си профил. Така тя ще получи дигитален номер и с него ще можеш да се регистрираш в кампанията. Имай предвид, че номерът на дигиталната МЕТРО карта е различен от този, отпечатан върху физическата МЕТРО карта.
- да си създадеш нова дигитална карта, в случай че досега не си пазарувал при нас. След като си създадеш такава, можеш да се регистрираш за участие, както и да пазаруваш в най-удобния за теб МЕТРО магазин.
- Потърси банера за кампанията на началния екран на METRO Companion и натисни бутона "Включи се" или използвай формата за участие по-долу.
- Регистрирай се за участие в кампанията през формата.
Запознай се с Oбщите условия