София 1 (бул. Цариградско шосе)
Промоционални оферти в този магазин
Виж повече
10
15
Допълнителни услуги
Магазин МЕТРО София 1, бул. Цариградско шосе, разполага с огромен паркинг за клиенти с покрита и открита част, паркоместа със зарядни станции за електромобили, както и с обособени удобни паркоместа за инвалиди и семейства с деца. Безплатният престой на паркинга е за период от 2 часа и 30 минути, след което всеки започнат допълнителен час се заплаща по 3 лв./час.
Клиенти със Златна и Сребърна МЕТРО карта могат да използват зоната за паркиране непосредствено до входовете и изхода на магазина, където имат право на безплатен престой от 6 часа на денонощие с натрупване.
Можеш да заплатиш престоя си с карта на изходните бариери или на разплащателните станции, които се намират до бариерите и на изход Клиенти. Можеш да заплатиш и в брой на разплащателните станции.
Клиенти със Златна и Сребърна МЕТРО карта могат да използват зоната за паркиране непосредствено до входовете и изхода на магазина, където имат право на безплатен престой от 6 часа на денонощие с натрупване.
Можеш да заплатиш престоя си с карта на изходните бариери или на разплащателните станции, които се намират до бариерите и на изход Клиенти. Можеш да заплатиш и в брой на разплащателните станции.
Можеш да съчетаеш задълженията с нещо приятно, като използваш времето за зареждане на електрическия си автомобил за пазаруване.
Преди или след пазаруване можеш да "заредиш батериите", като спреш и похапнеш в някой от ресторантите на територията на магазина и паркинга: In Office, Salad Box или Ham Bar. Можеш да заситиш глада и в караваната за вурстове на изход Клиенти. А ако искаш да се освежиш, можеш да си вземеш и кафе от някоя от вендинг машините.
На територията на изход Клиенти ще откриеш и аптека от веригата SoPharmacy.
На вход Клиенти можеш да изтеглиш пари в брой от един от двата банкомата.
Можеш да откриеш киоск за професионален софтуер Янак Софт за магазини на изход Клиенти.
На изход Клиенти има кутия за пратки Speedy, чрез която можеш да получаваш или изпращаш пратките си.
За да си в крак с новините, можеш да разчиташ на киоска на изход Клиенти. Там можеш да откриеш вестници и тематични списания, скандита, кръстословици и какво ли още не.
В МЕТРО можеш да направиш покупка с потребителски кредит. Виж повече за UniCredit Consumer Financing
От МЕТРО можеш да закупиш климатик, като посочената цена е за самия уред. Монтажът му е отделна услуга. Обърни се към колегите в съответния магазин за информация какви са възможностите за монтаж.
Повече за магазина
ЗА МЕТРО София, бул. Цариградско шосе
Често задавани въпроси
Да, за да пазаруваш в МЕТРО е необходимо да имаш клиентска карта. Колегите на вход Клиенти в магазина ще ти съдействат за издаване на нова карта или пък можеш да се регистрираш през сайта ни. Виж повече информация
Не е задължително. В МЕТРО можеш да пазаруваш както за своя бизнес през фирма, така и като физическо лице. По време на регистрацията ти като нов клиент ще имаш възможност да избереш. Виж повече информация
Повече от лесно е! Можеш да заявиш своята карта на място в магазина, като отидеш при колегите на вход Клиенти. Също така можеш да се регистрираш през сайта ни и да заявиш своята МЕТРО карта, а при следващото пазаруване в МЕТРО - да я получиш, отново на вход Клиенти. Виж повече информация
Разбира се, в МЕТРО можеш да пазаруваш с ваучери за храна. Предупреди касиера при сканиране на твоята МЕТРО карта, за да може да проследи коректното разделяне на продуктите и в сметката да има само хранителни стоки. Виж повече информация за видовете ваучери, които приемаме.
Пазаруването в МЕТРО става на място в магазините ни. Професионалните ни клиенти (хотели, ресторанти, магазини), пазаруващи с доставка до адрес, могат да поръчват и онлайн от MShop - онлайн магазинът ни за бизнеса.
От услугата ни Доставка могат да се възползват професионалните ни клиенти - хотели, ресторанти, магазини, след допълнителна договорка за доставка. Виж повече за услугата и как да я заявиш.
Ще се радваме да споделиш обратна връзка за продукт, обслужване или цялостно преживяване в магазина. Можеш да го направиш, като се свържеш с нас на национално ниво или използваш контактите на съотвения магазин, показани най-отгоре в страницата.
Стремим се тези случаи да са сведени до минимум, но понякога интересът към конкретни продукти е огромен и обстоятелствата не зависят от нас. Ако не откриваш продукт в магазина, можеш да се свържеш с нас на национално ниво или да използваш контактите на съотвения магазин, показани най-отгоре в страницата. Ще съдействаме за осигуряване на наличност, когато е възможно, или ще предложим алтернатива.
Във фактурата / касовата бележка от пазаруването са отразени всички приложими отстъпки. Можеш да ги видиш след списъка със закупени артикули, преди крайната сума за плащане. При промоция “Вземи 2, плати 1” първо се начислява пълният брой закупени продукти, а в края на фактурата / касовата бележка се приспада отстъпката.