Предложение за участие към ХоРеКа клиенти на МЕТРО България

Включете се в Гастрономически пътеводител - кампанията, която събира на едно място вкусните места на България и привлича клиенти към вашите ресторанти.

Гастрономически пътеводител - пътешествие с различни вкусове

Какво е „Гастрономическият пътеводител“?

От 2017 г. насам МЕТРО България развива програма „Отгледано с грижа в България“, в рамките на която предлага в търговските си канали продукти от малки и средни български производители с доказано качество, произход и намален въглероден отпечатък. Събитието ни „Фестивал на розовия домат“ се превърна за пет години в основна комуникация за програма „Отгледано с грижа в България“. В унисон със sCore стратегията ни, целим да създадем повече гласност за всички вас – нашите клиенти от ресторантьорския сектор, които пазите кулинарните традиции и помагате те да оживеят под формата на кулинарни шедьоври. Затова решихме през 2023 г. да създадем Гастрономически пътеводител – кампания, която ще събере на едно място вкусните места на България и ще помогне да привлечем клиенти към вашите ресторанти.
Докато миналата година посветихме кампанията на българските вкусове, тази година сме решили да отведем всички любители на гастрономията на пътешествие с различни вкусове – от България до Италия и чаааак през Океана. 

Как работи кампанията?

МЕТРО България създава Гастрономически пътеводител в дигитален формат – като лендинг страница на уебсайта ни. Там публикуваме информация за вас, желаещите да се включите, и използваме всички възможни дигитални канали за комуникация – социални медии (Facebook, Instagram, YouTube), Google Display Network, прессъобщения в медиите, инфлуенсъри. Целта на кампанията е в рамките на месец октомври да привлече възможно най-голям брой крайни клиенти към вашите ресторанти чрез ястия от три вида кухни – модерна/традиционна българска, италианска и стрийт фуд (бургери, барбекю и т.н.). По-долу сме описали как можете да станете част от Гастрономическия пътеводител и как ние ще ви помогнем да популяризирате заведенията си.
Благодарим ви! 

Какво е необходимо от ваша страна, за да се включите в кампанията?

1. Да създадете/включите в менюто си (или да използвате съществуващо вече такова) традиционни или модерни ястия (1 или повече) с български, италиански или стрийт фуд продукти с поне един от описаните по-долу продукти:

  • Българска кухня:
арт. №: 276190 - 10 бр. ~180 г свински котлет НАР METRO Chef
арт. №: 276201 - 10 бр. ~180 г свински врат без кост METRO Chef
арт. №: 339166 - 4 кг сметанено сирене METRO Chef
арт. №: 286752 - 3 кг домашна едросмляна лютеница METRO Chef
арт. №: 326264 - 10 кг мити картофи Агата METRO Chef

  • Италианска кухня:
арт. №: 344255 - 2 кг настъргана моцарела METRO Chef fior di latte
арт. №: 334582 - 500 г салам пеперони METRO Chef слайс
арт. №: 208046 - 4,1 кг пица сос с подправки METRO Chef
арт. №: 214045 - 4,1 кг пица сос без подправки METRO Chef

  • Стрийт фуд:
арт. №: 340451 - 500 г чедър METRO Chef слайс 10х10 см
арт. №: 333238 - 10 бр. х 100 г ирландски говежди бургер METRO Chef
арт. №: 298210 - 6 бр. х 84 г хлебче за хамбургер със сусам METRO Chef
арт. №: 343090 - 860 г майонеза Rioba 51% масленост

 
2. Да предлагате ястието/ястията в своя ресторант в продължение на 1 месец (01.10 – 31.10).
3. Да ни изпратите кратка информация и снимка/и за вашия ресторант + името на ястието/ията, участващи в кампанията, на mccbgmetroacademy@metro.bg. Информацията ще бъде използвана за целите на кампанията и ще бъде позиционирана на лендинг страница на уебсайта на МЕТРО България.

Какво предлагаме ние от МЕТРО България?

  • Комуникация в рамките на един месец в каналите на МЕТРО България.
  • Посещение на вашия ресторант от инфлуенсър, част от кампанията* (*тук няма възможност да се обхванат всички обекти, но могат да посочат желаещите).
  • Печатни материали, които обозначават вашия обект като участник в Гастрономическия пътеводител (стикери, пирамидки за масите и т.н.).
  • Търговски отстъпки за периода на кампанията (1.10.2024г. – 30.10.2024г.) Гастрономически пътеводител – отстъпките важат за продуктите/категориите на стандартни цени и не могат да се прилагат едновременно с други отстъпки:
    - Отстъпка от 5% на всички млечни продукти и колбаси. Отстъпката не важи за артикули в промоция или от EDLP (Винаги изгодно). 
    - Отстъпка от 20% на всички нехранителни стоки. Важи за една следваща покупка, чиято стойност не надвишава 1000 лв. Отстъпката е от стандартни рафтови цени и не може да се прилага с други отстъпки.
    - Отстъпка от 5% за всички месни продукти. Отстъпката не важи за артикули в промоция или от EDLP (Винаги изгодно).
    - Отстъпка от 10% за всички останали категории. Отстъпката не важи за артикули в промоция или от EDLP (Винаги изгодно).

Награди за най-добрите ресторанти в рамките на кампанията:

  1. Най-високо оценен ресторант от публиката – чрез формата за регистрация на клиенти, посетили ресторанта и опитали ястието в периода 1 – 31.10.2024 г. - награда 3000 лв. за пазаруване от МЕТРО.
  2. Ресторант с най-много регистрирани клиенти - през формата за регистрация в периода 1 – 31.10.2024 г. – награда 2000 лв. за пазаруване от МЕТРО.
  3. Ресторант с най-голям процент собствени марки на МЕТРО в оборота си в периода 1 – 31.10.2024 г. – награда 1000 лв. за пазаруване от МЕТРО.