От 2017 година насам МЕТРО България развива програма „Отгледано с грижа в България“, в рамките на която предлага в търговските си канали продукти от малки и средни български производители с доказано качество, произход и намален въглероден отпечатък. През изминалите 5 години събитието ни „Фестивал на розовия домат“ се превърна в основна комуникация за програма „Отгледано с грижа в България“. В унисон със sCore стратегията ни, целим да създадем повече гласност за всички вас – нашите клиенти от ресторантьорския сектор, които пазите кулинарните традиции и помагате те да оживеят под формата на шедьоври на гастрономията.
Така миналата година се роди кампанията „Гастрономически пътеводител“, която целеше да запази богатството на българската кулинарна история и да популяризира автентичните родни продукти. Обединени с местни ресторанти и готвачи, се хванахме за ръце и през целия месец септември представяхме най-добрите български вкусове, съчетаващи миналото и бъдещето в стилни и красиви чинии Усмивките по лицата на клиентите не закъсняха.