Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Клиент на МЕТРО

В МЕТРО могат да пазаруват само лица, които имат актуална МЕТРО карта. Ако все още не сте регистриран МЕТРО клиент, моля прочетете нашите условия и начини да получите клиентска карта.

Кой може да стане клиент на МЕТРО България?

МЕТРО България е верига за търговия на едро, насочена към нуждите на професионалните клиенти. Ето защо клиент на МЕТРО може да бъде само юридическо или самоосигуряващо се лице (лица, упражняващи свободни професии и селскостопански производители).

Пазаруването при нас е възможно само след регистрация. Тя се състои в издаване на клиентска карта за пазаруване в магазините МЕТРО.

                                                                                                                              
customer-card-blg

Какво е МЕТРО клиентска карта?

Клиентската карта Ви дава право да посещавате и купувате от магазините на МЕТРО Кеш енд Кери. Издаването на клиентска карта е безплатно и се извършва на името на специално упълномощени от фирмите лица.

Всеки регистриран МЕТРО клиент може да получи не повече от 5 клиентски карти за себе си и упълномощените от него лица. Това означава, че официалния представител на вкяко юридическо или самоосигуряващо се лице има възможност да посочи до 4 упълномощени лица, които също да получат карти и да пазаруват с тях.

Клиентската карта МЕТРО не може да бъде предавана или преотстъпвана на други лица. Повече информация за клиентските карти може да намерите тук.


Как да станете клиент на МЕТРО България и да ви се издаде клиентска карта?

1.На входа на всеки МЕТРО магазин

На входа на всеки магазин от веригата МЕТРО ще откриете нашите служители "Вход клиенти" , които с готовност ще направят Вашата регистрация.

Ако сте официалния представител на фирмата, вписан в Търговския регистър, необходимо е единствено да представите документ за самоличност и да подпишете Общите условия за покупка в магазини МЕТРО.

Ако не сте вписаното в Търговския регистър материално отговорно лице - МОЛ, е необходимо да се представи и пълномощно от МОЛ, което не е задължително да бъде нотариално заверено;

Ако упражнявате свободна професия, също лесно можете да се регистрирате, като:

  • 3а професиите, които не са вписани в Търговския регистър е необходимо да се предостави също така и документ, който удостоверява извършването на съответната дейност (напр. за производителите на селскостопанска продукция - лиценз от общината).
  • За вписаните в търговския регистър лица (лекари, адвокати и др.) - всички справки ще извършим сами.

2.При посещение на мениджър клиенти

Нашите служители от отдел „Оперативна работа с клиенти” могат да ви помогнат да си издадете клиентска карта по време на своето посещение при вас. Те с готовност ще отговорят на всички ваши въпрос, свързани с процеса на издаването на картата и правата и възможностите, които получавате с нея.

За да уговорите посещение от наш служител, моля свържете се с нашия Център за Контакт с Клиенти: 0700 100 71


3.Онлайн регистрация на клиенти


Възможно е да се регистрирате като клиент на МЕТРО Кеш енд Кери България и онлайн. Само трябва да попълните онлайн формуляра на сайта ни и след потвърждение на посочения от Вас имейл, да получите своята МЕТРО карта в избран МЕТРО магазин.

Онлайн регистрация на МЕТРО клиент

Какво представляват дневните карти и кога се издават?

Издаване на дневна карта за пазаруване за български клиенти става в следните случаи:

  • Клиентът е забравил (не носи в себе си) оригиналната си карта
  • Невъзможност да се пазарува с клиентската карта поради технически причини (не се чете клиентския номер, няма връзка между магазините и др.)

Ако имате допълнителни въпроси, свързани с издаването на клиентски карти, кой може да бъде клиент на МЕТРО или как да пазарувате в нашите магазини, не се колебайте да се свържете с нашия Център за контакт с клиенти:

0700 100 71

На стойността на един градски разговор
(работно време на Център за контакт с клиенти: всеки делничен ден от 8.00 до 20.00 ч.).

Виж повече за МЕТРО