Вземи своята МЕТРО карта

Регистрирай се за МЕТРО карта и се възползвай от преимуществата ѝ.

МЕТРО КАРТА

Клиентската карта ти дава правото да пазаруваш в МЕТРО. Увери се, че притежаваш актуална МЕТРО карта, защото с нея имаш възможност:

Повече информация за издаването на клиентска карта можеш да намериш по-надолу в страницата. 

направи си метро профил В 3 ЛЕСНИ СТЪПКИ

 Вече можеш да управляваш лесно и удобно фирмените карти през своя МЕТРО профил. През него можеш да заявиш и издаване на нова карта. 

online-account
Стъпка 1:
Направи си МЕТРО профил онлайн.
business-infos
Стъпка 2:
Добави фирмата си и управлявай лесно картодържателите.
get-your-card-makro
Стъпка 3:
Заяви МЕТРО карта, ако все още нямаш такава.

Какво е метро профил?

Дигиталният профил в metro.bg ти дава редица възможности за лесно и бързо управление на фирмени МЕТРО карти.
Направи си регистрация, след което ще можеш бързо и лесно:

  • да добавиш фирмата си (една или няколко), за която вече имаш издадена МЕТРО карта;
  • да добавиш фирма, която до момента не е била регистрирана за МЕТРО карта, и по този начин да получиш своята нова МЕТРО карта в удобен за теб магазин;
  • да управляваш лесно и удобно картодържателите към своя клиентски номер – онлайн, без необходимост да посещаваш магазин специално за това;
  • да управляваш данните си за контакт (адрес, телефон, имейл), както и разрешенията за ползване на лични данни.

Какво е МЕТРО карта? 

Клиентската карта ти дава право да пазаруваш от магазини МЕТРО. Издаването ѝ е безплатно и се извършва на името на специално упълномощени от фирмите лица. Всеки регистриран МЕТРО клиент може да получи до 5 клиентски карти за себе си и упълномощените от него лица. Клиентската карта МЕТРО не може да бъде предавана или преотстъпвана на други лица.

 

Как да станеш клиент на МЕТРО България и да получиш МЕТРО карта?

  • Онлайн регистрация на клиенти

Регистрирай се в нашия сайт, като си направиш дигитален профил. През него можеш да добавиш фирма и да заявиш своята нова МЕТРО карта. 

  • На вход Клиенти на всеки МЕТРО магазин ще откриеш нашите служители, които с готовност ще направят регистрацията.

Ако правиш регистрация за фирма, на която си вписан като официален представител в Търговския регистър, необходимо е единствено да представиш документ за самоличност и да подпишеш Общите условия за покупка в магазини МЕТРО. Ако не си вписаното в Търговския регистър материално отговорно лице - МОЛ, е необходимо да представиш и пълномощно от МОЛ, което не е задължително да бъде нотариално заверено.

Изтегли пълномощно за издаване на клиентска карта

Ако упражняваш свободна професия, също лесно можеш да се регистрираш, като за професиите, които не са вписани в Търговския регистър, е необходимо да предоставиш също така и документ, който удостоверява извършването на съответната дейност (напр. за производителите на селскостопанска продукция - лиценз от общината). За вписаните в търговския регистър лица (лекари, адвокати и др.) - всички справки ще извършим сами.

  • При посещение на мениджър Клиенти

Нашите служители от отдел „Оперативна работа с клиенти” могат да ти помогнат с издаването на клиентска карта по време на своето посещение при теб. Те с готовност ще отговорят на всички твои въпроси, свързани с процеса на издаването на картата и правата и възможностите, които получаваш с нея.

Какво представляват дневните карти и кога се издават?

Издаване на дневна карта за пазаруване за български клиенти става в следните случаи:

  • Ако не носиш в себе си оригиналната си карта.
  • Има технически казус с използването на клиентската карта и невъзможност да се пазарува с нея. 
Имаш въпроси?
На линия сме за допълнителна информация.
Свържи се с нас

 ОФЕРТИ, УСЛУГИ И ОБСЛУЖВАНЕ

 Възползвай се от предимствата на своята МЕТРО карта.
Professional Offers

 

МЕТРО Бюлетин
Бъди в час с актуалните ни оферти! 
Абонирай се