Демографски данни за целевата група на ресторанта
От изключителна важност е да определиш демографската таргет група за твоя ресторант още от самото начало. Това са клиентите, които искаш да привлечеш за твоя ресторант или клиентите, които биха проявили интерес към него. След като определиш тази група, може да адаптираш ресторанта си и да постигнеш бизнес целите си.
Какво разглеждаме в следващите редове
1. Определяне на демографските характеристики на целевата група за твоя ресторант
2. Целеви демографски възрастови групи и пол
Групирането на клиентите според възрастта или поколението им може да се извърши с помощта на общите групи на поколенията. Тези групи са: бейби бумъри и поколенията Х, Y и Z.
3. Сегментация по пол
4. Таргетиране въз основа на местоположението
Наред с възрастовата характеристика и поколението, местоживеенето на потенциалните клиенти е друг ключов фактор, който трябва да вземеш предвид при определянето на целевия пазар на твоя ресторант.