Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО дава възможност на предприемачи да рекламират бизнеса си безплатно за Деня на Предприемача – 9 октомври

  • Ресторантьори и търговци могат да качват специални предложения за свои клиенти в онлайн платформата http://den-na-predpriemacha.bg
  • МЕТРО утвърди Ден на предприемача като ежегодно глобално събитие, което се провежда на всеки втори вторник от месец октомври, в знак на уважение към над 21 милиона клиенти от малкия и среден бизнес, в 25 държави по целия свят!

 

На 9 октомври МЕТРО ще отбележи за 3-ти пореден път в целия свят Деня на Предприемача, като даде възможност на всички предприемачи да рекламират безплатно своя бизнес в специална онлайн платформа http://den-na-predpriemacha.bg. На нея търговци, ресторантьори и собственици на малък бизнес от България и целия свят ще имат възможност да качват свои оферти и предложения, които МЕТРО ще рекламира напълно безплатно и масирано в дните преди празника. Платформата е достъпна и за предприемачи, които не са клиенти на МЕТРО.

Независимо дали става въпрос за уютно кафене, семеен ресторант или за магазина на ъгъла - всеки ден хиляди професионални клиенти на МЕТРО, собственици на малък бизнес, отварят врата с усмивка и протегната за поздрав ръка. МЕТРО утвърди Деня на Предприемача като ежегодно глобално събитие, което се провежда във всеки втори вторник от месец октомври, в знак на уважение към над 21 милиона свои клиенти от малкия и среден бизнес в 25 държави по целия свят!

Притежателите на собствен бизнес могат да се възползват от партньорството си с МЕТРО, за да се рекламират, като се регистрират в платформата на Деня на предприемача. Там те ще могат да представят своите специални оферти, с които да привлекат клиенти на 9 октомври и да се присъединят към глобалната общност на предприемачите. Изборът, какво да предложат на крайните си клиенти, е изцяло на собствениците. МЕТРО ще се погрижи офертите им да достигнат до повече хора със специална рекламна кампания. Регистрацията на оферта за празника е възможна директно онлайн на http://den-na-predpriemacha.bg, като клиентите трябва да следват указанията на платформата, за да качат предложението си в уебсайта на празника.

За да подпомогне предприемачите при регистрация, МЕТРО предоставя насоки за това как най-добре да се промоцират специалните оферти, за да привлекат внимание и нови клиенти. Специалната оферта може да бъде всичко, от авторско ястие, безплатно предястие, специално допълнение, авторска напитка или печиво до гостуващ DJ или забавление за децата на гостите.

МЕТРО България желае да направи дейността на своите над 390 000 професионални клиенти, а и на целия малък бизнес още по-популярен и успешен чрез https://www.own-business-day.com. Веднъж качена, офертата може да бъде допълнително разгласена и популяризирана, а клиентите на предприемачите могат да изразят подкрепата си за техния бизнес, като я аплодират в сайта на кампанията.

 Вижте повече на https://www.metro.bg/obd2018 .

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“ 



МЕТРО дава възможност на предприемачи да рекламират бизнеса си безплатно за Деня на Предприемача – 9 октомври