МЕТРО България представи новата концепция за магазините си, ориентирана към професионалните клиенти

Програмата има за цел да осигури достъп до основни хранителни продукти от малката потребителска кошница на изгодни цени

В изпълнение на стратегията sCore компанията осигурява удобно пазаруване, стабилни цени и наличности

Какво ново?

МЕТРО България, водещата компания в търговията на едро, обявява своето участие в инициативата на Министерството на икономиката и индустрията "Достъпно за вас". МЕТРО ще предостави на своите клиенти разнообразие от хранителни продукти на достъпни цени за тях и техните бизнеси. Новият ценови модел не само улеснява професионалните клиенти, но и предоставя възможност за изгодни покупки за всички останали клиенти в магазините на МЕТРО.
"Инициативата „Достъпно за вас“ е още една крачка, която правим към изпълнение на поетия ангажимент към клиентите и обществото. Съчетавайки ниски цени с гъвкав ценови модел, искаме да подпомогнем както търговците, така и крайните потребители. Стартираме новата инициатива през декември, за да направим празничното пазаруване още по-специално и изгодно за всички," каза Жан Котан, изпълнителен директор на МЕТРО България.

В рамките на „Достъпно за вас“ МЕТРО България предлага изгодно продукти от първа необходимост като брашно, варива, тестени изделия, риба, месо, млечни продукти, плодове и зеленчуци.
МЕТРО винаги се отнася отговорно и с грижа към своите клиенти, като им предоставя най-висококачествените продукти на достъпни за тях цени. Част от инициативите, подчертаващи този ангажимент е програмата „Винаги изгодно“, която предлага над 40 продукта от категории свежи храни ежеседмично на добри цени. Тази ценова инициатива е създадена в помощ на клиентите от ресторантьорския и хотелиерския бранш, но е достъпна и за другите купувачи в магазините на МЕТРО.
Ценовият модел „Цени на ниво“ (Вземи повече, спести повече) е друг основен стълб, подпомагащ търговията на едро. Към момента в „Цени на ниво“ са включени над 6000 продукта, предлагани на три ценови нива, които могат да се определят според количествата:
• 1-во ниво: Цена, валидна за покупката на една МЕТРО единица.
• 2-ро ниво: Съобразени със седмичните нужди на едно домакинство.
• 3-то ниво: Количества, достъпни за средни и малки търговци.
Иновативният модел позволява на клиентите да избират ценовите нива, които най-добре отговарят на техните индивидуални нужди.
С многобройните възможности за изгодни покупки търговецът на едро съчетава качеството с ниските цени, създавайки идеалната среда за празнично пазаруване. Инициативите не само ще допринесат за пълноценното празнуване на клиентите на МЕТРО, но и ще им позволи да избегнат допълнителни разходи, позволявайки им да спестят пари и да се насладят на празничния сезон.
виж още НОВИНИ ОТ МЕТРО БЪЛГАРИЯ
Виж още актуална информация за случващото се в МЕТРО. 
Назад към всички