МЕТРО България е партньор на „БОРАК - ГЕРОИ ЗА ЖИВОТ“

Благотворителната инициатива ще подпомага семейства, които имат нужда от инвитро процедура

МЕТРО България е партньор на „БОРАК - ГЕРОИ ЗА ЖИВОТ“

29-и март

Яйца с кауза

На пресконференция в пресклуба на БТА Български обединени птицевъди и фондация „Искам бебе“ обявиха старта на съвместна благотворителна кампания „БОРАК – ГЕРОИ ЗА ЖИВОТ“, която ще финансира лечението на двойки, нуждаещи се от инвитро процедура, за да имат свое дете, но не покриват критериите на държавния фонд Инвитро (ЦАР).
В рамките на кампанията Български обединени птицевъди се ангажират да даряват по 1 стотинка от продажбата на всяко яйце под марката „Борак“ в подкрепа на всички действащи инициативи на фондация „Искам бебе“, сред които: съвместната кампания на БТА и „Искам бебе“ - „Бебе навреме“, кампания за донорството на яйцеклетки, директно финансиране на инвитро процедури и информационни кампании.

  • Яйце с кауза: 1 ст. от всяко продадено яйце се дарява на фондация „ИСКАМ БЕБЕ“
    Яйцата с марката „Борак“ ще бъдат разпространявани във всички наши 11 магазина МЕТРО в цялата страна от 1 април т.г.. Очакваните дневни дарения са в размер на минимум 300 лв. на ден, месечно приблизителната сумата би била около 9 000 лв., а прогнозната годишна - около 108 000 лв.
  • Български произход: в подкрепа на българските семейни ферми
    Български обединени птицевъди е сдружение на 6 български ферми с дългогодишен опит в отглеждането на кокошки и производството на яйца.
  • Пресни яйца: най-кратък път от фермата до магазина
    Български обединени птицевъди заедно са готови да скъсят пътя в дистрибуцията на продуктите, да създадат повече стойност за всяко яйце и да осигурят по-добра перспектива за българските семейни ферми. Те превръщат работата си в кауза, повишавайки информираността за значението и ползите от консумацията на яйцата.

Отгледани с грижа яйца от български производители

„За нас в МЕТРО работата с български производители е един от основните приоритети. Ние сме търговец на едро и основни наши клиенти са ресторанти, хотели, малки магазини. Винаги сме се стремили да скъсим веригата и времето за доставка от фермата до регала. Много важен фактор при работата ни с родните фермери е да имаме възможност в конкретни периоди на високо търсене на конкретни продукти, да можем да отговорим на нуждите на нашите клиенти. Такъв е и случаят с яйцата за Великден. Много сме щастливи, че Български обединени птицевъди избраха именно МЕТРО, за да предложат яйца „Борак“ на българските потребители. За нас ще бъде чест да допринесем за каузата на Фондация „Искам бебе“.“, сподели Ивайло Пенев, ръководител сектор „Свежи храни“ в МЕТРО България и баща на три деца.
Всеки иска да бъде герой и никога не е било толкова лесно, колкото днес. Избирайки яйца „Борак“, можем да превърнем пазаруването за Великден в кауза и да помогнем в битката на стотици семейства да имат свои деца.
виж още НОВИНИ ОТ МЕТРО БЪЛГАРИЯ
Виж още актуална информация за случващото се в МЕТРО. 
Назад към всички