Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

Често задавани въпроси

За вас сме подбрали някои от най-често задаваните ни въпроси. Ако вашето запитване не е сред тях, моля свържете се с нас чрез контактната форма в дъното на сайта или ни се обадете на тел: 0700 100 71 (всеки делничен ден от 08:00-20:00 часа)


Условия на регистрация:


Какви са условията на регистрация?

МЕТРО България е верига за търговия на едро, насочена към нуждите на професионалните клиенти. Ето защо клиент на МЕТРО може да бъде само юридическо или самоосигуряващо се лице, което предостави удостоверяващ регистрацията си документ.
Пазаруването при нас е възможно само след регистрация. Тя се състои в издаване на клиентска карта за пазаруване в магазините МЕТРО, като за целта трябва да представите необходимите документи и попълнен и подписан формуляр.


Как да се регистрирам като МЕТРО клиент? 

На входа на всеки МЕТРО магазин
На входа на всеки магазин от веригата МЕТРО ще откриете нашите служители "Вход клиенти" , които с готовност ще ви помогнат да попълните формуляра за издаването на клиентската ви карта.


При посещение на мениджър клиенти

Нашите служители от отдел „Връзки с клиентите” могат да ви помогнат да си издадете клиентска карта по време на своето посещение при вас. Те с готовност ще отговорят на всички ваши въпрос, свързани с процеса на издаването на картата и правата и възможностите, които получавате с нея.


Онлайн регистрация на клиенти

Вече е възможно да се регистрирате като клиент на МЕТРО България онлайн. Само трябва да попълните нашия онлайн формуляр на сайта ни и след потвърждение на посочения от вас имейл, да получите своята МЕТРО Карта в избран МЕТРО магазин.
Онлайн регистрация на МЕТРО клиент


Клиентска карта


Как да получа клиентска карта? 

Клиентската карта Ви дава право да посещавате и купувате от магазините на МЕТРО Кеш енд Кери.Издаването на клиентска карта е безплатно и се извършва на името на специално упълномощени от фирмите лица.Всеки регистриран МЕТРО клиент може да получи не повече от 5 клиентски карти за упълномощените от него лица. Клиентската карта МЕТРО не може да бъде предавана или преотстъпвана на други лица.Ако искате да получите клиентска карта МЕТРО, трябва да попълните формуляр за издаване на клиентска карта и представите всички необходими за регистрацията документи.


Оплаквания


Какво да направя, ако искам да подам оплакване?

При възникнало оплакване от услугите или обслужването в МЕТРО моля да се свържете с нас на телефон: 0700 100 71 (всеки делничен ден от 08:00-20:00 часа)