МЕТРО България

Преди повече от 20 г. МЕТРО даде началото на истинска революция в пазаруването в България 

МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ БЪЛГАРИЯ

Преди повече от 20 години МЕТРО постави началото на модерната търговия в България 

На 18 март 1999 г. МЕТРО отваря своите първи 2 магазина в София и Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи.

За повече от 20 години най-големият търговец на едро в България превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие, като например промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркода върху опаковката, защитата на клиентските права.

През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения на над 645 000 бизнес клиенти.

МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от български и чуждестраннни червени и бели вина от Стария и Новия свят. МЕТРО София 1 (бул. “Цариградско шосе" 7-11 км) е оазисът на любителите на традиционна и крафт бира с асортимент от над 140 различни марки от над 22 страни. Млечните ни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните ни биоотдели предлагат широк асортимент от 100% биосертифицирани продукти. Разнообразни видове 100% чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.

Иновациите винаги са били в основата на успеха на МЕТРО. През 2002 г. компанията отваря първите в България рибни отдели, в които чрез уникална хладилна верига, огромно разнообразие от риба и морски дарове от Световния океан достига до кухнята на българските шеф-готвачи и до трапезата на любителите на морската храна.

Благодарение на програмата ни “Отгледано с грижа в България” над 200 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодовете на българската земя, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за гостите на българските ресторанти - на море или на планина. Ефективна система за доставки снабдява клиентите на компанията с избраната от тях стока до самата врата на техния магазин, хотел или ресторант. 

МЕТРО като работодател

От 2018 г. насам МЕТРО получава от Top Employers Institute признанието „Най-добър работодател на България“ в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа, който всекидневно се грижи за клиентите на компанията. Отличието се дава на компанията от Top Employers Institute за изключителната ѝ политика към служителите.

Като част от METRO Group, МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones. 

Уникален b2b формат с богат асортимент и професионална насоченост 

МЕТРО  България е верига магазини за търговия на едро, с уникален b2b формат, ориентирана изключително към професионални клиенти от малкия и среден бизнес (юридически лица и независими предприемачи), отличаваща се с богатия си асортимент и професионалната насоченост на продуктите и услугите си.

Нашите клиенти са независими предприемачи и представители на малкия и среден бизнес:

 

  • ХоРеКа – хотели, ресторанти и кетъринг фирми, които пазаруват основно хранителни стоки и други необходими продукти от нас.
  • Търговци – малки търговски обекти, магазини, павилиони, както и други частни предприемачи, които купуват стоки за препродажба.
  • Други бизнес клиенти – офиси, обслужващи фирми, правителствени агенции и други организации, които купуват всичко – от почистващи препарати до офисоборудване за професионална употреба. 

От професионалисти за професионалисти – това правим всеки ден! 

В нашите магазини ще откриеш голямо разнообразие от хранителни и нехранителни стоки. Ние предлагаме целогодишен асортимент със стабилни цени на нашите собствени марки - ARO, METRO Chef, METRO Professional, Rioba, Sigma и други, с които отговаряме на потребностите на нашите клиентски групи. За да направим пазаруването ти по-лесно, модерно и приятно, ние ти осигуряваме различни банкови услуги и различни възможности за плащане. Благодарение на МЕТРО Доставка поръчките ти пристигат до твоята врата, а ти спестяваш време и усилия.

Портфолиото от собствени марки следва логиката на клиентската аудитория, към която насочваме нашия фокус в България: от all inclusive хотели, през малки и средни магазини, до офиси и независими предприемачи. Едно общо послание свързва тези марки – независимо дали са местни български специалитети или част от големи международни серии, те носят гаранция за качество и предлагат сполучливи бизнес решения. 

Виж повече за нашите марки

Какво ни отличава? 

Ние предлагаме професионални решения, услуги и организиран асортимент, както по отношение на качество, така и на опаковки и ценообразуване. Създали сме един от най-големите търговски екипи в страната, който наброява над 150 души. Нашите търговци обслужват повече от 10 000 клиенти и правят над 1 000 клиентски посещения на ден.

Предлагаме и гарантираме качество

МЕТРО  е търговска компания с традиции, чиято основна цел е да предлага на своите клиенти хранителни продукти с високо и постоянно качество.  МЕТРО е първата търговска верига в България, която е сертифицирана по Международния стандарт за храни (IFS). Нашите магазини поддържат сертификат на т. нар. „високо” ниво. Акцентът е върху безопасността, качеството и спазването на законовите изисквания. Важно условие към производителите на храни, които произвеждат под марките на МЕТРО, е да бъдат  сертифицирани по стандарта IFS или друг аналогичен международно признат стандарт (BRC, FSSC 22000 и др.).  Тези продукти се произвеждат по зададени от МЕТРО критерии за качество и безопасност, които често са по-високи от минималните законови изисквания. Покриването на тези критерии ние проверяваме чрез тестване на продуктите във външни акредитирани лаборатории няколко пъти годишно.

 

Нашите магазини

МЕТРО разполага с 11 магазина в България. Форматът на всеки един магазин е специално създаден, за да осигури удобно пазаруване на професионалните клиенти: хотели, ресторанти и търговци. Търговската площ на магазините варира от 6 500 до 9 000 кв. м, а общата площ надхвърля 12 000 кв. м. Всеки магазин има клиентски паркинг с повече от 500 паркоместа. Освен това разполагаме със специализирана платформа за директни доставки за ресторанти и хотели в София - Food Service Delivery (FSD) платформа.

МЕТРО България можете да посетите в София – два магазина, в Пловдив – два магазина, Бургас, Варна, Русе, Плевен, Велико Търново,Стара Загора и Благоевград. 

Виж магазините ни

Борд на директорите на МЕТРО България

МЕТРО България се ръководи от опитен управленски екип в следния състав:

Никола Готрон

Никола Готрон

Главен изпълнителен директор

Г-н Готрон е Изпълнителен директор на МЕТРО България от април 2021 г.
Никола Готрон започва кариерата си в компанията през март 2007 г. като Ръководител отдел „Снабдяване“ в МЕТРО Франция, където остава до края на 2012 г., заемайки различни позиции в отдел Продажби. От 2012 до 2014 г. той заема длъжността Директор „Корпоративни продажби“ в Дюселдорф. След това през 2014 г. е назначен за Директор „Продажби“ в МАКРО (МЕТРО) Нидерландия, последван от същата позиция в МЕТРО Китай през 2018 г., където остава до настоящото си назначение в България.


Eлена Ценова

Eлена Ценова

Директор „Снабдяване“

Елена Ценова е Директор „Снабдяване“ в МЕТРО България от юли 2021 г.
Тя започва работа в МЕТРО България през 2005г. като асистент в дирекция „Снабдяване“. Кариерата ѝ преминава през различни нива и позиции в отдела, като в нейната сфера на отговорност са също така ключови проекти за развитие на дивизията. През март 2020 г. Елена е назначена за Ръководител сектор „Нехранителни стоки“, където остава до настоящото си назначение през юли 2021 г. Има магистърска степен по „Международни икономически отношения“ в УНСС и има един син.

Бенедикт Пахолчик

Бенедикт Пахолчик

Директор „Продажби“

Бенедикт Пахолчик е Директор „Продажби“ и Член на Борда на директорите на МЕТРО България, считано от юни 2022 г.
Започва кариерата си в МЕТРО в Китай през 2015 година като Регионален мениджър Продажби. През 2018 година се мести в МЕТРО Русия, отново в отдел Продажби, като поема регионална позиция, след което е промотиран като Директор „Продажби“ Регион 1.
Преди присъединяването си към МЕТРО Бенедикт добива богат опит в търговските звена на хипермаркети Geant и Real в родната си страна Полша. Той е женен и има две деца.

Даниел Балтес

Даниел Балтес

Директор "Финанси"

Даниел Балтес е Финансов директор на МЕТРО България от април 2020 г.
Даниел започва кариерата си в инвестиционното банкиране, преди да се присъедини към екипа за групови стратегии и сливания и придобивания на METRO AG през 2014 г. От 2016 до 2018 г. заема позицията Изпълнителен асистент на финансовия директор на METRO AG, последван от шестмесечна работа във финансовия екип на METRO Китай. През 2019 г. е назначен в МЕТРО Румъния в екипа за създаване на стойност на METRO AG, преди да бъде назначен на настоящата си позиция в България.

Мария Ангелова

Мария Ангелова

Ръководител сектор „Човешки ресурси“

Мария Ангелова е Ръководител сектор „Човешки ресурси“ в МЕТРО България от февруари 2020 г.
Мария има повече от 20 години опит в областта на човешките ресурси в различни мултинационални компании в сферата на производството, търговията на дребно и бързооборотните стоки. Тя заема позицията в МЕТРО в доста трудни времена, но никога не се отказва от основната си цел – да развива хората в компанията и да се грижи за тяхното здраве и щастие. Мария е завършила Политология в Софийския университет и има двама сина.

Обслужващ офис и данни за компанията 

Адрес на управление:

МЕТРО България ЕООД - Обслужващ офис

Бул. „Цариградско шосе” 7-11 км

София 1784, България

(Над магазин МЕТРО София 1)

 

Данни за фирмата:

Еднолично дружество с ограничена отговорност "МЕТРО БЪЛГАРИЯ"

Ф.Д. № 3968/1998 г.

Софийски Градски съд 2-ри състав

том 501, стр. 138, парт. № 45755

С данни:

ЕИК 121644736

ИН по ДДС BG121644736 

Имаш въпроси?
На линия сме за допълнителна информация.
Свържи се с нас