Ресторантьор от Лясковец спечели голямата награда на МЕТРО - автомобил Tesla

Петър Нешев бе изтеглен сред над 270 000 участници в играта по случай 20 годишнината на компанията

РЕСТОРАНТЬОР ОТ ЛЯСКОВЕЦ СПЕЧЕЛИ ГОЛЯМАТА НАГРАДА НА МЕТРО - АВТОМОБИЛ TESLA

„От 6 години имам собствено заведение, а сега то ми донесе и късмет – като клиент на МЕТРО да спечеля голямата награда.“, казва победителят Петър Нешев

Петър Нешев от Лясковец се казва късметлията, спечелил голямата годишна награда на МЕТРО - уникален електрически автомобил Tesla Model 3. Той бе изтеглен сред 270 000 уникални картодържатели на МЕТРО, участвали в играта на компанията, в чест на 20 годишнината от основаването й. Всичко, което участниците трябваше да направят, бе да сканират своята МЕТРО карта на входа на някой от магазините на търговската верига до 31 декември, за да се включат без пазаруване в томболата. Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО България, връчи наградата на победителя.

Петър Нешев е на 56 години, собственик на семеен комплекс – хотел и ресторант "Странноприемница при Пешо", гр. Лясковец, който се намира на 9 км от гр. Велико Търново и на 7 км от с. Арбанаси. Петър е в ресторантьорския бизнес от 1984 г. Мечтата му винаги е била да има собствено заведение. Успява да я реализира през 2013 - годината, в която се ражда неговият първи внук Петър. „Беше ми мерак да имам свое заведение. Дълго време набирах смелост, но накрая рискувах и започнах.“ Обича да готви и го прави със сърце. Любимите му ястия са от месо, но приготвени на фурна. Това предлага и на клиентите си – гости на Лясковец и местни хора. Заведението му е популярно и като място за големи събития, но и с вкусното си обедно меню. В бизнеса участва цялото семейство.

Освен Велико Търново и Арбанаси, Петър препоръчва Лясковец като атрактивна дестинация за българските туристи. В града се намира единственият в България музей на гурбетчийското градинарство, манастирът Св.Св. Петър и Павел, пет църкви и над сто сгради обявени за паметници на културата, които Петър смята, че гостите му заслужава да посетят.

Клиент е на МЕТРО от откриването му през 1999 г. Отначало пазарува в София и Русе, но с откриване на магазина във Велико Търново, започва да зарежда редовно от там. „Търновското МЕТРО ми е съвсем наблизо. Знам, че дори нещо да ми свърши в ресторанта, бързо ще стигна и ще заредя от магазина, преди края на работното време.“ , казва Петър. Доволен е от работата си с магазина, от който освен хранителни продукти, е напазарувал и обзавеждането за хотелската си част. Разчита много на хората от магазина във Велико Търново и се радва на подкрепата, която почти ежедневно му оказва Даниел Василев и другите служители по продажби.

Петър се радва, че е спечелил вече легендарния автомобил на Илон Мъск и няма търпение да отиде с него до МЕТРО Велико Търново. Още повече, че там са разположени две от зарядните станции на МЕТРО за електрически автомобили. Скоро Петър и други собственици на електрически автомобили ще могат да зареждат от зарядните станции на магазина изцяло зелена електроенергия, генерирана от фотоволтаичната соларна система, която МЕТРО ще изгради на покрива на търговския си обект. Първата подобна соларна система за производство на електроенергия за собствени нужди заработи в МЕТРО Благоевград през декември 2019 г.

Петър Нешев е един от над 400 000 професионални клиенти на МЕТРО - хотелиери, ресторантьори и малки търговци, които компанията обслужва повече от 20 години. През 1999 г. МЕТРО отваря своите първи три магазина – в Пловдив, София и Русе, за да постави основите на модерната търговия в България.

Най-големият търговец на едро в България отбеляза свята 20 годишнина с атрактивна кампания, в която, наред с Tesla Model 3 бяха раздадени общо 8 големи награди – апартамент на българското Черноморие, скутер Kimco, компютър Macbook Pro, екскурзии до Дисниленд, Израел, Испания, круиз до Дубай и Абу Даби. Хиляди по-малки награди достигнаха до професионалните клиенти, добавяйки още повече позитивни емоции към успешното им пазаруване в 11-те магазина на компанията.

„По случай 20 годишнината на МЕТРО създадохме дигитално колело на късмета, което бе много щедро към нашите клиенти. Чрез него раздадохме над 270 000 награди, а клиентите ни регистрираха близо 2.3 милиона участия.“, казва Димитър Вутков, директор Маркетинг на компанията. „Добрата новина е, че продължаваме с изненадите и през 2020 г. Всичко, което нашите клиенти трябва да направят, за да участват е да сканират картата на колелото във всеки от нашите магазини.“

виж още НОВИНИ ОТ МЕТРО БЪЛГАРИЯ
Виж още актуална информация за случващото се в МЕТРО. 
Назад към всички