Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО Кеш енд Кери търси „звездите“ на малкия и среден бизнес в България

Звездите на МЕТРО 2015

 

  • „Звездите на МЕТРО“ ще донесат 10 000 лева за социално ангажиран проект в подкрепа на малките общности
  • Независимите предприемачи ще могат да разкажат своите истории в страницата на кампанията  www.metro.bg/stars, а гласуването в тяхна подкрепа ще продължи до 20 юни, за да определи 10-те финалисти
  • Крайният победител ще стане известен на 26 юни след вот на жури от представители на неправителствени организации, медийни партньори и бизнеса


Ако си независим предприемачили собственик на малък или среден бизнес в България и развиваш социално отговорни проекти в подкрепана общността, то твоята компания може да бъде една от „Звездите на МЕТРО 2015“. Веригата за търговия на едро МЕТРО Кеш енд Кери България търси да отличи„звездите“ на малкия и среден бизнес, за да връчи една голяма награда настойност 10 000 лева и десет допълнителни финансови награди.

Много предприемачи и фирми организират локални социални инициативи, но, за разлика от големите компании, рядко получават признанието на обществото. Независимите предприемачи често подкрепят обществени прояви, подпомагат местни църкви и домове за деца в неравностойно положение илисъс собствени средства изграждат цели градини и паркове. МЕТРО търси точно хората, чиито добрини често остават в рамките на малкия квартал. Сега те могат да спечелят 5 000 лв. в брой и още 5 000 лв. в подкрепа на свой бизнес проект, като споделят своята история на www.metro.bg/stars до 20 юни.

Кампанията не е ограничена само за клиенти на МЕТРО, а е отворена за участие за всички български предприемачи, които подкрепят или създават собствени каузи в помощ на определени социални групи, на своите съграждани или организации, които изпитват потребност от такава подкрепа.

Всеки един участник може сам  да разкаже своята история, да приложи снимки и видео материал през онлайн формуляра достъпен на www.metro.bg/stars, за да генерира собствена подстраница за проекта си. На нея потребителите могат да разгледат подробности и снимки и да решат кои проекти да подкрепят със своя глас. Именно онлайн гласуването ще определи и десетте проекта, които ще достигнат до финалния кръг на кампанията на 20 юни.

Големият победител в „Звездите на МЕТРО 2015“ ще бъде определен от жури с представители на бизнес, медии и неправителствени организации и ще стане известен на 26 юни. Освен десетте финалисти, избрани от публиката, във финалното гласуване ще бъде включена и една допълнителна история, която журито е сметнало за “вдъхновяваща”, но не е успяла да събере достатъчно подкрепа от онлайн гласуването.

Това е втората поред кампания „Звездите на МЕТРО“. През 2014 година МЕТРО България организира първото издание на проявата, като част от световната кампания на компанията. Със свои истории в кампанията се включиха стотици предприемачи от различни населени места на България. Победител стана собственикът на счетоводна фирма Антон Димов с историята „Да си различен е привилегия голяма“ за работата му с фондация „Помощ за лица с проблеми в развитието“, насочена към подкрепа на деца и младежи от аутистичния спектър.

„Звездите на МЕТРО 2015“ е награда за малките фирми с големи сърца, с която МЕТРО Кеш енд Кери България още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас.“, казва Вероника Пунчева, управляващ директор на МЕТРО България. „Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат в ежедневната си работа, са това, което вдъхновява МЕТРО да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа. На това се базира и новото позициониране на компанията, „YOU & METRO” - само онези, които безрезервно инвестират своето време, амбиция, креативност и страст в подкрепа на своите клиенти, ще се развиват успешно, заедно с тях.“

„Една от целите, които Български дарителски форум си поставя, е дарителството и корпоративната социална отговорност да не са приоритет само на големите компании. „Звездите на МЕТРО“ е проект, който дава възможност да постигнем точно това. Кампанията на МЕТРО е с ясни и прозрачни правила и е насочена към хората от малкия и среден бизнес, които в страни с развита корпоративна социална отговорност най-често генерират проекти и поемат ангажименти в подкрепа на малките общности.“, казва Красимира Величкова, изпълнителен директор на Български дарителски форум. „Наличието на такива проекти е гаранция, че обществената среда се модернизира и се радва на устойчивост. Вярвам, че освен признание за малките фирми, нашето партньорство ще информира и допринесе за налагането на успешни и съвременни дарителски практики сред независимите предприемачи.“   

Освен Български дарителски форум, в подкрепа на кампанията се включват bTV, медийната група Bulgaria On Air, специализираното издание за бизнес с бързооборотни стоки „Регал“, новинарският портал Offnews и Лайънс клуб БългарияМЕТРО  приветства включването в инициативата и на други партньори.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“