Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО Електронни поръчки осигурява доставка до врата на над 30 000 продукта

Електронни поръчки

Бързо и лесно намиране на подходящи артикули, създаване на собствени продуктови каталози, възможност за координиране на повече от една заявки от отделни служители – това са част от предимствата на електронната система за доставки на МЕТРО Кеш енд Кери

От нея могат да се възползват търговци и ХоРеКа клиенти, които вече имат договореност за доставки с най-голямата компания за търговия на едро в България

МЕТРО Кеш енд Кери вече предлага възможност на своите бизнес клиенти даправят поръчки и получават доставка до своята врата чрез онлайн системата МЕТРО Електронни поръчки. Клиентите могат да направят своя избор сред 30 000 продукта, да въведат и изпратят поръчката си в МЕТРО. Доставката става по график и в срок, уточнени в предварителния процес на договаряне.

„Въведохме  МЕТРО Доставка преди 5 години, за да осигурим на нашите професионални клиенти бърз, удобен и икономически изгоден начин да поръчват необходимите за дейността им продукти.“, казва Иван Йоцов, ръководител сектор „Поръчки и доставки доклиенти“.  „Със старта на онлайн платформатанадграждаме предлаганата услуга, като осигуряваме достъп на клиента до цялата гама продукти на МЕТРО в напълно контролирана от потребителя среда, която минимизира възможността за грешки. До този момент 70% от поръчките ставаха основно по телефона, а клиентите можеха да избират само сред артикулите, представени в съществуващите каталози.“   

Сега клиентите имат възможност да влязат в онлайн системата и изберат необходимите им продукти организирани в списъци или просто да въведат името на търсената стока или нейния артикулен номер. След въвеждане на необходимото количество системата автоматично показва цената, съответстваща на избрания продукт за конкретния клиент. Отстъпките и текущите промоции са отразени в крайната цена.

Потребители ресторантьори могат лесно да създават свои каталози за ежедневна употреба или според специални поводи, които да запазват под определено наименование, така че в бъдеще бързо да проверят с какви продукти са изготвени съответните менюта. Собственици на магазини, чиито клиенти редовно пазаруват точно определени стоки, могат лесно и бързо да открият последната си поръчка, а най-търсените артикули са придружени от съответстващи снимки.

Клиентът може да провери статуса на своите поръчки с едно кликване на мишката. Системата  позволява всеки отдел на хотела да направи своя онлайн поръчка. Управителят или оторизирано лице контролира и координира заявките на своите колеги и при необходимост ги коригира. След последна проверка на детайлите клиентът изпраща поръчката в МЕТРО, където тя се проверява и одобрява, а той получава e-mail потвърждение.

Внедряването на онлайн платформата започва презесента на 2013 г., а България е една от първите страни в групата, която се възползва от разработката на МЕТРО Системс. „Трябваше да преминем през много тестове и настройки, качване на над 5000 снимки на отделни продукти, както и да тестваме работата на системата в реални условия с лоялни клиенти, които решиха да ни се доверят.“, обяснява Иван Йоцов. Според него МЕТРО Електронни поръчки няма да заменят другите съществуващи начини за заявка – по телефон, електрон напоща или факс. Те обаче гарантират по-голяма сигурност и удобство. „В нашата работаса важни личният контакт с клиента и отличното познаване на неговия бизнес. Електронните заявки са само още един канал, който помага на МЕТРО да обслужва партньорите си още по-добре.“, допълва той.

Желаещите да се възползватот услугите МЕТРО Доставка и Електронни поръчки трябва да станат клиенти на МЕТРО Кеш енд Кери.Те могат да се свържат с най-близкия до тях МЕТРО магазин, за да получат  безплатна консултация от професионален екип. Клиентски мениджъри са на разположение да им помогнат, за да определят най-подходящия асортимент, график за доставка и търговски условия. Всички 14 магазина накомпанията и складовите бази в Банско и Слънчев Бряг са разположени на територията на страната така, че услугата МЕТРО Доставка да достига до всяко населено място.

Повече информация за услугите МЕТРО Доставка и Електронни поръчки, както и за обслужването на клиенти по региони може да бъде намерена тук.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев
 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“