Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

В МЕТРО никога няма да ви кажем „Mi ako shtesh ve!”

  • Комуникационната политика на компанията абсолютно изключва канала SMS като средство за обратна връзка с нейните клиенти.

 

До МЕТРО България достигна закачлива картинка, обикаляща социалните медии, в която наша оферта, изпратена целево до регистриран за получаване на търговски SMS-и телефон, е представена като досаден и дори обиден обмен с клиенти на компанията.

В МЕТРО никога не казваме „Mi ako shtesh ve!” на своите клиенти. Още повече, че уж върнатото в отговор съобщение от номер 19195 няма как да се изпрати и получи.

Автоматично генерираните съобщения с оферти на МЕТРО изключват връщането на какъвто и да е друг отговор, освен системни съобщения за успешна регистрация в кампания, приключила кампания или в случаи на информативни съобщения – че това е автоматично генерирано съобщение с призив да не се отговаря на него.

Комуникационната политика на компанията абсолютно изключва канала SMS като средство за обратна връзка със своите клиенти.

Обратна връзка от обучени и компетентни  служители на МЕТРО, клиентът може да получи на:


-          Фейсбук страницата ни (пост или лично съобщение)
-          Центъра за контакт с клиенти – 0700 100 71, всеки делничен ден от 08:00 до 20:00 ч.
-          На email: info@metro.bg
-          Формата за обратна връзка на корпоративния ни сайт
-          На място в магазините от служителите на Вход Клиенти/Рекламации или от консултантите в съответните отдели

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg

Людмил Каравасилев

Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“ 



МЕТРО