Станете клиент на МЕТРО

Регистрирайте се за МЕТРО карта

МЕТРО стартира нова глобална бранд кампания

МЕТРО стартира нова глобална бранд кампания

   • „Ние не работим за МЕТРО. Ние работим за милиони хора със сосбтвен бизнес по целия свят, защото техният успех е нашият бизнес.“

  • Реални клиенти от повече от 20 страни са лицата на кампанията, представяйки личните си истории и бизнес цели

МЕТРО стартира глобална брандинг кампания, с която подкрепя успеха на хората със собствен бизнес, изправени ежедневно пред безброй предизвикателства. Ето защо новата бранд кампания на МЕТРО фокусира вниманието върху усилията и енергията, които собствениците на фирми влагат непрестанно. „Ние не работим за МЕТРО. Ние работим за милиони хора със сосбтвен бизнес по целия свят, защото техният успех е нашият бизнес.“

Реални клиенти в повече от 20 държави са в сърцето на кампанията. МЕТРО разказва техните истински истории и показва, как ги подкрепя по пътя към реализацията на тяхната следваща бизнес цел. Чрез посланието, което отправя, „Вашият успех е нашият бизнес“, МЕТРО поема ангажимент да работи за успеха на тези предприемачи.

"МЕТРО неизменно следва своята основна цел – да бъдем поддръжници на независимия бизнес. Ние непрекъснато адаптираме своята концепция според нуждите на нашите клиенти, предлагайки им устойчиви решения с добавена търговска стойност!", казва Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО Кеш & Кери България. „Ето защо беше логично да поставим точно тях и техните бизнес цели в центъра на новата ни бранд кампания.“

Продължението на кампанията ще покаже, как МЕТРО подкрепя своите 20 клиенти и партньори в реализацията на техните планове. Поредицата от истории ще представи хора като Криста, собственик на ресторант от Германия, която иска да развие семейния бизнес в дигиталната сфера; Виджай от Индия, собственик на типичен квартален магазин, който иска да успее и стане много известен; Елиът от Белгия, предлагащ природосъобразен кетъринг.

Валерия Будинова, българският посланик на кампанията, споделя: „Живяла съм дълго време в Неапол, Италия. Когато се завърнах в България, поисках да покажа на своите сънародници един по-различен начин на хранене. Намирам, че храната в Италия има особен дух, който поисках да пренеса тук. Затова намерих готвач неаполитанец, когото поканих на работа в новия си ресторант. Работя и с дъщеря си и цялото си семейство, които ме подкрепят и са винаги около мен. Да бъда независим собственик ми харесва, защото мога да работя за хората и да им предложа това, което искам. А аз искам да пренеса типичната неаполитанска кухня в България.“  В България кампанията ще протече с посланието „Ние не работим за МЕТРО. Ние работим за хилядите българи със собствен бизнес, защото техният успех е нашият бизнес.“

(За историята на Валерия Будинова и нейните бизнес целите, можете да на научите повече тук: https://www.metro.bg/weworkforyou-bulgaria)

Зад всяко лице в кампанията стои конкретна бизнес цел, а МЕТРО поема ангажимент да подкрепя всички свои герои в продължение на една година, за да могат те наистина да я постигнат. Компанията периодично ще споделя информация за напредъка в развитието на дейността им, а през 2019 г. ще бъде публикуван голям доклад за постигнатото в сътрудничество с МЕТРО.

(Вижте тук лицата от кампанията и проследете техния път към успеха през следващата 1 година: https://www.metro-cc.com/weworkforyou)

„Посланието на новата ни бранд кампания е, че успехът на нашите клиенти е от първостепенно значение за нас!“, казва Атила Йенисен. „Ние не работим за МЕТРО, ние работим за милиони хора със сосбтвен бизнес по целия свят, защото техният успех е нашият бизнес.“

METRO подкрепя своите 21 милиона бизнес клиенти по целия свят чрез разнообразни инициативи като ежегодния Ден на независимия предприемач, който се провежда през всеки втори вторник на октомври. По време на него компанията предоставя на своите клиенти уникална промоционална онлайн платформа, в която те могат да публикуват атрактивни промоции, насочени към крайните си потребители. МЕТРО допълнително промоцира дейността на своите партньори – ресторантьори, хотелиери и малки търговци, а също така организира дегустации, презентации и кулинарни мастъркласове в МЕТРО Академия, за да подкрепи професионалното развитие на хората, работещи в ХоРеКа сектора.

Контакт:


Людмил Каравасилев

Teл.: +359 887 822 551,

E-mail: lyudmil.karavasilev@metro.bg


Людмил Каравасилев 

Людмил Каравасилев
Ръководител отдел „Корпоративни комуникации“